Ik was een beetje aan het kutten met cs1.3 en ik had een geinig lijstje met wat jolt servers die op GoT eerder ter sprake zijn gekomen. Dus ik probeer erin te komen en ben er nog geen minuut wordt ik eruit gegooid en banned for life in mijn console omdat mijn ping lager is dan 100ms? WTF!? Kan iemand mij uitleggen wat het probleem is? Zijn dat servers voor analoge spelers ofzo en hebben ze geen servers voor snelle spelers? Ik kon namelijk op geen van die jolt servers erop, errug vaag. Had iig weinig door, om nu verder een beetje off topic te gaan;
1- Kan ik die nieuwe maps ergens nog apart inladen, want ik had ze wel leek het, maar hij moest nog wel wat kleine dingetjes inladen.
2- Ik heb al een lijstje met wat servers van demon uk en nl en gamepoint(maar twee van strikerz en dat zijn half-life units). Maar wie heeft nog een goede public, of custom of weet ik veel wat(weet dat er een GoT bookable is, hoe kan ik dat dan boeken?)
Anyhow ben al erg blij met een antwoord op de topic
1- Kan ik die nieuwe maps ergens nog apart inladen, want ik had ze wel leek het, maar hij moest nog wel wat kleine dingetjes inladen.
2- Ik heb al een lijstje met wat servers van demon uk en nl en gamepoint(maar twee van strikerz en dat zijn half-life units). Maar wie heeft nog een goede public, of custom of weet ik veel wat(weet dat er een GoT bookable is, hoe kan ik dat dan boeken?)
Anyhow ben al erg blij met een antwoord op de topic