PC reageert niet meer

Pagina: 1
Acties:

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-04 12:54
Ik heb een jaar geleden een PC gekocht, en net 13 dagen buiten de garantie werkt ie niet meer :( Ik kan de PC wel aanzetten en hij regaeert ook, ik hoor bijvoorbeeld wel de harde schijf kraken en het lijkt alsof hij wel opstart. Echter als ik op het knopje van de cd-rom drive druk dan reageert die niet en gaat niet open en ook heb ik geen beeld, ik heb al 2 verschillende videokaarten geprobeerd en 2 verschillende monitoren, maar het heeft geen zin.
Het gaat om de volgende Configuratie :
Moederbord : MSI K7T Turbo 200 mhz bus
CPU : AMD Athlon Thunderbird 800 MHz
Koeler : Thermaltake Golden orb
Geheugen : 96 MB SDRAM (1 x 64 en 1 x 32)
Videokaart : Riva TNT2 Vanta M64
Soundkaart : Soundblaster 1024 PCI
HDD : Maxtor UDMA 66 10.2 GB 5400 RPM
CD-ROM : LG 52x
En er zitten nog 2 NET2000 UTP netwerkkaarten in.
Heeft iemand hier een oplossing voor? je zal me heel blij maken !! Alvast bedankt !!

P.S. Ik zit nu op mijn werk, en ik schrijf alle oplossingen op om thuis uit te proberen.

• superbikkel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:49
Niet mee klooien maar naar de winkel brengen om te laten repareren. Meestal moet je dan alleen de kosten van de vervangende hardware betalen.

Verwijderd

Wat heb je als laatste gedaan voordat ie raar begin te doen ? Nieuwe drivers geinstalleerd ? Bios flash ? PCI kaart erin geragd ? Vertel eens hoe het gekomen is.

• Krukar
Als laatste had ik win98 opnieuw geinstalleerd en daar heb ik nog 1 week mee kunnen werken, toen ik hem sŽavonds afsloot had ik gistermorgen dit probleem... aan de hardware verder niets gedaan.

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-05 07:47

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Volgens mij gaan ze echt niet moeilijk doen over 2 weken buiten de garantie van een jaar. Waarschijnlijk hoef je wat minder te betalen ofzo, maar ik zou 'm wel terugbrengen.

Als jij nu per ongeluk wat sloopt heb je een groter probleem, laat dat slopen aan hen over :)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-05 14:49

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

yup, het komt zelden voor dat een bak gewoon ineens van de ene op de andere dag zo bescheten is dat ie echt nix meer doet...

¯\_(ツ)_/¯

• Krukar
Ok, ik denk dat ik em dan maar terug ga brengen, thanx allemaal :)
Pagina: 1