• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-07 14:12
Mede-auteur:
  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:12

G_Dragon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NEsGinY8zYx6GfSc8RQXxwxIqFM=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/o520p5mAyRBUcBNlUIsLRUzj.jpg?f=user_large
Ontwikkelaar: ArenaNet • Uitgever: ArenaNet
Releasedatum: Herfst 2027 • Officiele Website

PlatformenAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fuy93O2h3tCya-uUKJWvTv8t94M=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/uaoxPRVjQuNA91RbulOvXvt1.png?f=user_large Pc, Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lPOiExsxdP4Mybu9PF74m-eMG0o=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/tVz4RcWPFgSCe00B4exuW5uC.webp?f=user_large Playstation

📋 Inhoudsopgave

Guild Wars 3 is door ArenaNet aangekondigd als een nieuwe stap voor de reeks en niet als een simpele opvolger die alleen groter of mooier moet zijn dan Guild Wars 2. De officiële omschrijving noemt het een action-adventure MMORPG waarin action combat, character building en skill collection samenkomen. Daarmee blijft het duidelijk een MMO, maar wel eentje die sneller, directer en beweeglijker wil aanvoelen dan veel bestaande genregenoten.

Wat meteen opvalt is dat ArenaNet het spel neerzet als een nieuw vertrekpunt. Guild Wars 3 moet toegankelijk zijn voor nieuwe spelers, zonder dat het losstaat van alles wat de serie groot heeft gemaakt. Je kunt solo op pad, maar ook samen een groep vormen en een wereld verkennen die duidelijk is gebouwd rond avontuur, ontdekking en samenwerking. Dat maakt de insteek breder dan alleen een klassieke quest-MMO of een puur endgamegerichte online RPG.

De eerste informatie wijst ook op een spel dat veel meer nadruk legt op hoe het speelt van moment tot moment. Niet alleen de setting en lore moeten aantrekkelijk zijn, maar juist ook het gevoel van bewegen, vechten en reizen door de wereld. Dat lijkt een van de grote speerpunten van Guild Wars 3 te worden.

Guild Wars 3 speelt zich af in Orr, ruim 1200 jaar vóór Guild Wars 1. ArenaNet kiest daarmee bewust voor een periode die wel stevig in de lore verankerd zit, maar tegelijk genoeg ruimte laat voor nieuwe verhalen en nieuwe gezichten. Orr wordt omschreven als een betoverde frontier vol mysterie, magie en verwondering, een gebied waar de natuur, de spirits en de bewoners nauw met elkaar verbonden zijn.

Als speler neem je de rol aan van een Vaelwarden. Dat zijn beschermers van Orr, van de mensen die er leven en van de spirits die aan het land verbonden zijn. De officiële site legt daarbij nadruk op de band met de natuurgeesten en op de relaties die je opbouwt met andere spelers en met belangrijke NPC’s. Daardoor lijkt Guild Wars 3 niet alleen te draaien om reizen en vechten, maar ook om de plek die je als speler inneemt in de wereld zelf.

Die keuze voor Orr is slim. Voor oude fans is het een iconische regio binnen Tyria, terwijl nieuwe spelers niet eerst vijftien jaar aan voorkennis hoeven mee te nemen om in te stappen. Dat geeft ArenaNet veel vrijheid om Guild Wars 3 een eigen toon en identiteit te geven, zonder de wortels van de serie kwijt te raken.

De grootste belofte van Guild Wars 3 zit voorlopig in hoe het spel moet aanvoelen. ArenaNet benadrukt op zowel de officiële site als de Steam-pagina dat combat draait om strategisch skillgebruik, positionering en movement. De studio omschrijft het als een combinatie van action RPG-combat en de buildvrijheid waar Guild Wars altijd om bekend heeft gestaan. Dat wijst op een systeem waarin timing en behendigheid belangrijker worden, zonder dat de diepgang van builds en skillkeuzes verdwijnt.

Daar hoort ook een nieuw movement-systeem bij. ArenaNet noemt onder meer gliden, sprinten, rijden, springen en wall-running. Belangrijker nog is dat die vormen van verplaatsen in elkaar overlopen. Momentum wordt dus niet gezien als een leuk extraatje, maar als een vast onderdeel van hoe de wereld verkend en beleefd moet worden. Dat geeft Guild Wars 3 nu al een duidelijk eigen profiel.

Die focus op tempo en flow maakt de eerste indruk meteen anders dan veel traditionele MMO’s. De ambitie lijkt niet te zijn om alleen een nieuwe online wereld te bouwen, maar om een MMO te maken die van moment tot moment prettiger speelt en veel meer in beweging is.

ArenaNet heeft in de officiële franchise-update bevestigd dat Guild Wars 3 niet los van Guild Wars 2 wordt ontwikkeld. Guild Wars 2 blijft ondersteuning krijgen, en tegelijk wordt er gewerkt aan een nieuwe Hall of Monuments die Guild Wars 2 en Guild Wars 3 met elkaar verbindt. Daarmee krijgt de overstap naar het nieuwe deel meer gewicht dan alleen een nieuwe titel in dezelfde reeks.

Daarnaast heeft ArenaNet bevestigd dat er voor Guild Wars 2 ook een nieuwe openwereldmap in Orr komt die dient als brug naar Guild Wars 3. Dat is interessante informatie voor spelers die al jaren in Guild Wars 2 zitten, omdat het laat zien dat de studio niet simpelweg de deur achter zich dichttrekt. In plaats daarvan bouwt ArenaNet bewust een overgang tussen het bestaande Tyria en de nieuwe periode waarin Guild Wars 3 zich afspeelt.

Juist dat maakt Guild Wars 3 nu al interessanter dan een standaard vervolg. Het is een nieuw begin, maar wel één dat de historie van de serie meeneemt.

OnderdeelInformatie
PlatformenPC en PlayStation 5
SteamStorepagina staat live
BetaEerste beta staat gepland voor najaar 2027
BesturingssysteemWindows 10 64-bit
ProcessorIntel Core i5-8400 of AMD Ryzen 5 2600
Werkgeheugen16 GB RAM
VideokaartRTX 2060 / Radeon RX 5700 / Intel Arc A580
Opslagruimte65 GB vrije ruimte
Aanbevolen eisenNog niet bekendgemaakt

De minimale systeemeisen zijn al via Steam bevestigd. Aanbevolen specificaties zijn op dit moment nog niet gedeeld. Wie kans wil maken op een plek in de eerste beta kan zich via de officiële website aanmelden voor de nieuwsbrief.

🖼️ Screenshots
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0bxe4xxfyTPT_OkZupBJcJ7d8Kw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Sj83yscnjpCDDGlkCamvY6M0.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZV6E2sQiNxN6d0B_30jMq9qIzu8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LBmHMAEE7hQ39qZpI1S8nteL.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OmKEfL9LP7-vXFBIImAfnA1KW-k=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1hJCnulDV3j8uxdM0WOQaLC5.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XJnjB7wAbEg-AqGbkp00wQdsFVQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mY4hMh3II4a58K0kZvHOTOZ9.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oNnAYlK2nU6bIucNEw7BIAD09NM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ef5gQLfpPUpQ2BTkTWaL5mnt.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Nd4EM6h5Jme8qucpkAGBNpi5fA8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7C3yIKxfDRhb5j3RxmqIShp3.jpg?f=fotoalbum_tile

Aanvullingen, correcties en nieuwe officiële info zijn welkom.
⬆️ Naar boven

[ Voor 255% gewijzigd door G_Dragon op 10-06-2026 09:46 ]

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:44
YouTube: The Future of Guild Wars: Our Commitment to Tyria

Filmpje met meer informatie over hoe de komende 18 maanden eruit gaan zien voor zowel GW2 als GW3.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:21

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nieuwe Hall of Monuments voor GW2, die vond ik in GW1 erg leuk om te doen, alvast wat voorwerk richting de nieuwe game :)

Ben wel benieuwd naar de settings en lore, als prequel ben je wel wat gebonden aan verloop van het verhaal, maar lijkt me gaaf de hele opbouw van Tyria te zien.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Kijk er naar uit om dit op de ps5 te spelen.,De eerste 3 - 4 jaar heel veel GW2 gespeeld. Daarna sporadisch nog. Was vooral veel te vinden in WvW. Server deed het altijd goed daar. Far Shiverpeaks was het geloof ik.

De lore ligt niet echt goed meer in mijn geheugen. Tegen de tijd dat GW3 uitkomt me weer eens in verdiepen.

PSN: bollsie

• pr0mo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:48
Ja ik heb hier ook wel weer heel veel zin in. Speel zo af en toe nog GW2. Helaas nog niet heel veel informatie beschikbaar, maar de trailer was wel heel tof 8-)

iracing profiel

• Joop34
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:56
Van een Reddit posts:

Hello everyone! We got a bit more information from the IGN Live interview. I'll post the big bullet points, it's worth the watch!
  • Continued stress on movement and momentum being unique and the driving force of everything in the game.
  • Game is set 1,200 (new reference to exact date) years before GuildWars 1. "Just before the first guild wars breaks out, just after one of the gods has been deposed" (1:45-2:45ish)
  • They are excited to go back to this time because the written lore is minimal but sets up all the foundational building blocks for the entire franchise.
  • They picked Orr because it was a great location to introduce new players that they are welcome and should come play the game because everyone is on equal terms with the lore. You didn't need to play GW2 for 15 years to understand the story.
  • When we play we get to see the "Spirits and some of the gods that live in Orr" as a foundation for the game's story
  • Colin expressed that ArenaNet likes to make games that solve player problems, GW1 for no sub, GW2 for a giant open world MMO with no conflict and easy to play together. The genre of MMOs is stagnant and they feel they can challenge this problem and innovate. They are going to "fearlessly charge forward and hope people love them and we'll find out over the next couple of years."
  • NEW ARTWORK! (7:00) Description: Ranger fighting a giant troll looking thing shooting what looks like ice arrows and a swordsman with lightning on their sword. "Inspiration piece about what are we trying to do with combat in this game and how action combat reflects in an MMO"
  • Inspired by single player and multiplayer RPGs for the combat system. Continued stress on the game being an MMO.
  • GuildWars 3 no subscription fee and horizontal progression being wrapped into the game. They will respect your time and if you love it we'll have other stuff you can buy from us in the future, they are not going to hold players hostage. Critiqued battle passes in the industry.

• protoss warrior
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:18
Probleem met GW3 in deze setting lijkt mij dat er geen Sylvari zullen zijn, Asura lijkt mij ook geen playable race(volgens mij zijn die in die tijdsperiode nog ondergronds toch?).. 2 van de 5 races uit GW2 die dan dus niet terugkeren... Ik heb de lore niet duidelijk genoeg voor mezelf of Norns en Charr een optie zouden zijn maar ik denk het eigenlijk ook niet?

Ik heb GW2 vooral met sylvari en Norn gespeeld, human kan leuk zijn maar het zou wel een gemis worden voor mij.

• Denman
  • Nu online
Deze aankondiging zag ik even niet aankomen, maar wel heel cool! Guild Wars 2 was destijds een regelrechte hit voor mij, en bovendien een welkome afwisseling voor een jarenlange verslaving aan WoW :P
Het deed dingen net wat anders, speelde heerlijk weg en de PvP was ook nog wel leuk kan ik me herinneren. Best wel heel lang gespeeld, al kon de endgame mij niet zo bekoren zoals WoW dat deed volgens mij.

Vorig jaar heb ik het nog eens geïnstalleerd, maar kon er niet meer inkomen. De mechanics, graphics en gameplay voelden allemaal wat gedateerd aan. Gek eigenlijk als je bedenkt dat WoW (veel) ouder is maar op dat vlak weinig heeft ingeleverd.

Ik ben daarom zeer benieuwd naar welke kant GW3 uit gaat. Ongetwijfeld zijn er op al deze gebieden stappen gezet, maar zoals bij veel MMORPG's zijn de endgame activiteiten (zoals raids, dungeons, PvP) bepalend of of de game op de lange termijn ook interessant blijft. Deze gaat zeker op de wishlist :)

Join het GoT Pulse-Team!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 11:42
Benieuwd wat ze bedoelen met evolutie van het MMO genre. Guild Wars 1 destijds veel gespeeld, maar WoW had t uiteindelijk toch gewonnen. Guild Wars 2 heel veel gespeeld maar daar miste ik toen nog wel echt de endgame etc. Het uitbouwen in Guild Wars is meer horizontaal / cosmetisch en dat vond ik toch wat minder. Maar nu ik veel minder tijd heb om te gamen is het precies wat ik nu wil, alleen is GW2 toch wel erg verouderd op bepaalde gebieden dus haak nu vrij snel af met spelen.

En dat het op de Playstation 5 komt is toch ook wel een erg grote bonus. Hopelijk wel meer informatie / gameplay vóór de beta volgend jaar herfst.

• Denman
  • Nu online
PS5 een grote bonus ja? Ik heb in mijn leven heel veel games op diverse platformen gespeeld, maar imo komt een MMO(RPG) toch het allerbest tot zijn recht op een PC. Omdat je daar veel makkelijker ook kan chatten, naast voicechat, is het sociale aspect daar toch een stuk beter geregeld vind ik altijd. Een aspect wat toch ook belangrijk is bij dit soort games.

Qua controls vind ik toetsenbord en muis ook nog steeds superieur tov controller, al hebben ze daar echt wel stappen in gezet met dit soort games. FFXIV, Diablo 3 en 4 waren ook prima te spellen met een controller. Maar het gevoel bij toetsenbord muis is, zeker met het aantal mogelijke spells en abilities, toch net wat beter.

FFXIV heb ik ook op beide gespeeld, maar vond ik op de PC toch een stuk leuker dan op de PS5.

Join het GoT Pulse-Team!

• Joop34
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:56
protoss warrior schreef op maandag 8 juni 2026 @ 12:50:
Probleem met GW3 in deze setting lijkt mij dat er geen Sylvari zullen zijn, Asura lijkt mij ook geen playable race(volgens mij zijn die in die tijdsperiode nog ondergronds toch?).. 2 van de 5 races uit GW2 die dan dus niet terugkeren... Ik heb de lore niet duidelijk genoeg voor mezelf of Norns en Charr een optie zouden zijn maar ik denk het eigenlijk ook niet?

Ik heb GW2 vooral met sylvari en Norn gespeeld, human kan leuk zijn maar het zou wel een gemis worden voor mij.
De Sylvari uit GW2 komen van dezelfde Pale Tree, maar er is ook een Sylvari die afkomstig is van een andere tree. We weten dus wel zeker dat er in ieder geval één andere tree is, maar of er al andere waren tijdens de setting van GW3 zullen we nog moeten horen. De deur staat in ieder geval nog op een klein kiertje (hopium).

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 11:42
Denman schreef op maandag 8 juni 2026 @ 13:32:
PS5 een grote bonus ja? Ik heb in mijn leven heel veel games op diverse platformen gespeeld, maar imo komt een MMO(RPG) toch het allerbest tot zijn recht op een PC. Omdat je daar veel makkelijker ook kan chatten, naast voicechat, is het sociale aspect daar toch een stuk beter geregeld vind ik altijd. Een aspect wat toch ook belangrijk is bij dit soort games.

Qua controls vind ik toetsenbord en muis ook nog steeds superieur tov controller, al hebben ze daar echt wel stappen in gezet met dit soort games. FFXIV, Diablo 3 en 4 waren ook prima te spellen met een controller. Maar het gevoel bij toetsenbord muis is, zeker met het aantal mogelijke spells en abilities, toch net wat beter.

FFXIV heb ik ook op beide gespeeld, maar vond ik op de PC toch een stuk leuker dan op de PS5.
Snap ik, pc is ook het allerhandigste met MMO's. Maar aangezien ik weinig tijd heb voor gamen heb ik geen game pc meer. Nog wel een Legion Go S handheld maar dat is het dan ook op dat gebied. En ik vind het zonde geld om een nieuwe pc neer te zetten terwijl ik er toch weinig op kan spelen. Dus lekker op de bank met PS5 controller of Portal dit spelen is voor mij de perfecte oplossing.

Overigens hebben ze met Guild Wars Reforged ook voor elkaar gekregen om het goed speelbaar te krijgen met controller/handheld. Werkt echt meer dan prima. En ik zoek niet meer naar het sociale aspect in MMO's :) Ik wil gewoon solo in een grote wereld mijn ding doen en dan af en toe mensen tegenkomen, die je soms helpen of niet. Gaat met WoW Classic op mijn handheld ook erg goed.

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:44
Daan0s schreef op maandag 8 juni 2026 @ 13:25:
Benieuwd wat ze bedoelen met evolutie van het MMO genre. Guild Wars 1 destijds veel gespeeld, maar WoW had t uiteindelijk toch gewonnen. Guild Wars 2 heel veel gespeeld maar daar miste ik toen nog wel echt de endgame etc. Het uitbouwen in Guild Wars is meer horizontaal / cosmetisch en dat vond ik toch wat minder. Maar nu ik veel minder tijd heb om te gamen is het precies wat ik nu wil, alleen is GW2 toch wel erg verouderd op bepaalde gebieden dus haak nu vrij snel af met spelen.

En dat het op de Playstation 5 komt is toch ook wel een erg grote bonus. Hopelijk wel meer informatie / gameplay vóór de beta volgend jaar herfst.
Ik ben pas 1.5 jaar echt serieus begonnen met gw2, helemaal vanaf het begin , voor mij was het "verouderde" een non issue en super blij dat ik uit het altijd maar hetzelfde gear hamsterwiel van wow weg ben. Ik vind gw2 dan ook een veel betere game dan wow. Enorm genoten tot nu toe van alles , en alle content gekocht. Ben nu bij Janthir Wilds aangekomen.

[ Voor 4% gewijzigd door Visgek82 op 09-06-2026 08:09 ]

• protoss warrior
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:18
Joop34 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 14:10:
[...]

De Sylvari uit GW2 komen van dezelfde Pale Tree, maar er is ook een Sylvari die afkomstig is van een andere tree. We weten dus wel zeker dat er in ieder geval één andere tree is, maar of er al andere waren tijdens de setting van GW3 zullen we nog moeten horen. De deur staat in ieder geval nog op een klein kiertje (hopium).
Theoretisch zouden ze het kunnen spinnen uiteraard maar niemand had bij mijn weten ooit gehoord van Sylvari voor GW2 in Tyria, je zou dat nog kunnen verklaren met dat kennis er van met Orr verloren is gegaan maar is wel heel erg ver gezocht lijkt mij.

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Nu online
Zijn de screenshots hierboven in-game? Oogt leuk. Geheid zullen er veel mensen vallen van 'lijkt niet op GW2', mist de ziel van het vorige deel etc. Laat maar komen, we moeten het al zo'n 10 jaar doen met de zelfde MMO's, eindelijk één die het waarschijnlijk wel weet vol te houden na launch.

Ik snap ook niet dat TESO of LOTRO een grafische release uitbrengt. Nieuwe animaties, nieuwe graphics. Er is genoeg content maar voor mij is het niet meer te doen. LOTRO oogt oud en TESO animaties/gameplay is ruk.

[ Voor 26% gewijzigd door Westland1940 op 09-06-2026 10:34 ]

• RayMort
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 13-07 10:54
Ik heb GW1 en alle uitbreidingen destijds helemaal kapot gespeeld. Geweldig leuk spel. GW2 kon mij een stuk minder bekoren. Dat lag deels aan mijn pc destijds, die het spel maar nét aankon op de minimale instellingen, maar ook aan een aantal aspecten van het spel zelf. Zo werden de origin story elementen vrijwel genegeerd na de intro van het spel, vond ik de eindbaas opvallend saai, en stond de oorspronkelijke opzet van het living storyline concept mij erg tegen.

Tegen de tijd dat een aantal van deze punten verbeterd was en ik zelf een betere pc had, was ik al overgestapt naar andere games. Veel zin om terug te keren naar GW2 had ik toen al niet meer.

GW3 ga ik echter zeker wel uitproberen. Hoewel GW2 uiteindelijk niet mijn spel was, zaten er genoeg sterke elementen in. Als GW3 leert van de “fouten” van GW2 en daar nog wat extra innovatie aan toevoegt, kan het een erg interessant spel worden. Bovendien vind ik het buy-to-play model sowieso aantrekkelijker dan het standaard MMO-verdienmodel.

• Khaelos
Westland1940 schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 10:33:
Zijn de screenshots hierboven in-game? Oogt leuk. Geheid zullen er veel mensen vallen van 'lijkt niet op GW2', mist de ziel van het vorige deel etc. Laat maar komen, we moeten het al zo'n 10 jaar doen met de zelfde MMO's, eindelijk één die het waarschijnlijk wel weet vol te houden na launch.

Ik snap ook niet dat TESO of LOTRO een grafische release uitbrengt. Nieuwe animaties, nieuwe graphics. Er is genoeg content maar voor mij is het niet meer te doen. LOTRO oogt oud en TESO animaties/gameplay is ruk.
de screenshots zijn niet ingame maar worden gelabeld als "in-engine footage"

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:51

• Khaelos
Ik ging eens kijken op zolder in een aantal dozen achter het knie-schot en tadaa! *O*

ik heb ook een ticket ingeschoten bij Arena.net om te zien of mijn oude account uberhaupt nog bestaat :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aki9i7mKxqrozIirmJBWzeERXo0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YBuxm4U2b6s6ZQbJUtjEKqQh.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mN26rvlZSIObH_ZgMI95TGuk7vM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/A6VPUJBWD2ArOCQG9OoVeBME.png?f=fotoalbum_large nou ik heb het voor elkaar hoor! :D

[ Voor 24% gewijzigd door Khaelos op 13-06-2026 20:25 ]

• Kneth87
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09-07 15:59
Hier ook een ticketje gemaakt, met enkel een referentie van gebruikersnaam en nog toegang hebben tot de mailaccount hebben ze mijn account terug vrijgegeven. Er stond een 2FA op ingeschakeld staan door iemand die de account had weten te kraken (wss oud ww dat ergens in breach zat).

Ineens terug toegang tot mijn oude GW1 en GW2 account, 2 nooit echt gespeeld maar misschien nu wel eens even uitproberen in de rustigere momenten van WoW season

• Boermansjo
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 13-07 21:07
Khaelos schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 11:21:
Ik ging eens kijken op zolder in een aantal dozen achter het knie-schot en tadaa! *O*

ik heb ook een ticket ingeschoten bij Arena.net om te zien of mijn oude account uberhaupt nog bestaat :+

[Afbeelding]

[Afbeelding] nou ik heb het voor elkaar hoor! :D
Zalig! Veel spelplezier!
Ik ga ook eens verder doen. In het begin super veel GW2 gespeeld (ik was mee met alles)
Dan even gestopt, bij nieuwe expansion probeer ik wel, maar merk dat het popje van toen nooit is mee ge-evolueerd. En zie telkens niet echt wat ik moet aanpakken om terug mee te zijn.
Misschien eens rustig met een nieuwe klasse alle verhalen opnieuw spelen. Er is nog tijd genoeg tegen GW3 :P

• Slicey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:30
Khaelos schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 11:21:

[Afbeelding]

[Afbeelding] nou ik heb het voor elkaar hoor! :D
Welkom terug Commander/Wayfinder! Als je nog wat inventory bags of hulp nodig hebt, invite me als friend en ik help graag ! daslicer.7586

• Slicey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:30
Kneth87 schreef op maandag 15 juni 2026 @ 16:41:
Hier ook een ticketje gemaakt, met enkel een referentie van gebruikersnaam en nog toegang hebben tot de mailaccount hebben ze mijn account terug vrijgegeven. Er stond een 2FA op ingeschakeld staan door iemand die de account had weten te kraken (wss oud ww dat ergens in breach zat).

Ineens terug toegang tot mijn oude GW1 en GW2 account, 2 nooit echt gespeeld maar misschien nu wel eens even uitproberen in de rustigere momenten van WoW season
Is echt underrated! probeer het alleen niet te veel te vergelijken met WoW en GW1, is wel echt een uniek spel. Ook belangrijk is dat de rit naar 80 en de wereld exploren erg leuk is en als je niet allemaal guides volgt ofzo je altijd leuke dingetjes tegenkomt.. Opeens zit je in een jumping puzzle, dan kom je in een event terecht wat een kleine maar leuke verandering brengt aan de map!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:01

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik ben vooral benieuwd hoe ze bij guildwars 3 de game gaan invullen qua MMORPG vs CORPG ofzo hoe ze het eigenlijk in deel 1 wilde noemen. (iets van cooperative online role-playing game of iets dergelijks)

Hoorde dat ze bij Guildwars 3 niet van plan waren om het zoals Guildwars 2 te doen met volledig grote getalen online. Maargoed we zullen helaas gewoon nog erg lang moeten wachten.

Het was voor mij als MMO liefhebber 1 van de beste announcements though van die hele game show :D

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Pagina: 1