Ik zou graag hulp willen bij het samenstellen van een budgetvriendelijke game pc.
Als alleenstaande moeder van 2 jongens kom ik er helaas niet onderuit dat ze willen gamen. Ik zie alleen door de bomen het bos niet meer. Help!!!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dat er nog voor jaren gegamet kan worden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefste max rond de 750 euro totaal. Alles minder is mooi meegenomen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord en geluid aanwezig. Beelscherm 1080p
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De basis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merken die lang meegaan waardoor er voor lange tijd veel plezier van kan worden beleefd
Wat verwacht je van ons?
Ik had via (hoe kan het ook anders) chatgpt een opzetje gemaakt. Onder het mom, je moet ergens beginnen. Maar heb geen idee of het logisch is enz.
Mochten jullie andere ideeën of tips hebben, laat het me weten, het liefst in lekentaal.
Processor (CPU): AMD Ryzen 5 5600 BoxedVideokaart (GPU): XFX Speedster QICK 308 Radeon RX 7600 XT (16GB) (Alternatief: XFX Speedster SWFT 309 Radeon RX 6750 XT 12GB)
Moederbord: MSI B550M PRO-VDH WIFI
Werkgeheugen (RAM): G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-32GVK (32GB, 2x16GB, DDR4-3200)
Opslag (SSD): Lexar NM710 1TB M.2 NVMe SSD
Voeding (PSU): MSI MAG A650BN (650 Watt)
Behuizing (Case): Montech AIR 100 ARGB (Zwart)
Als alleenstaande moeder van 2 jongens kom ik er helaas niet onderuit dat ze willen gamen. Ik zie alleen door de bomen het bos niet meer. Help!!!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dat er nog voor jaren gegamet kan worden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefste max rond de 750 euro totaal. Alles minder is mooi meegenomen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord en geluid aanwezig. Beelscherm 1080p
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De basis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merken die lang meegaan waardoor er voor lange tijd veel plezier van kan worden beleefd
Wat verwacht je van ons?
Ik had via (hoe kan het ook anders) chatgpt een opzetje gemaakt. Onder het mom, je moet ergens beginnen. Maar heb geen idee of het logisch is enz.
Mochten jullie andere ideeën of tips hebben, laat het me weten, het liefst in lekentaal.
Processor (CPU): AMD Ryzen 5 5600 BoxedVideokaart (GPU): XFX Speedster QICK 308 Radeon RX 7600 XT (16GB) (Alternatief: XFX Speedster SWFT 309 Radeon RX 6750 XT 12GB)
Moederbord: MSI B550M PRO-VDH WIFI
Werkgeheugen (RAM): G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-32GVK (32GB, 2x16GB, DDR4-3200)
Opslag (SSD): Lexar NM710 1TB M.2 NVMe SSD
Voeding (PSU): MSI MAG A650BN (650 Watt)
Behuizing (Case): Montech AIR 100 ARGB (Zwart)