WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

TV streaming na Ci+kaartje

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views

• Luc6580
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 06-06 18:27
Eind 2026 zal waarschijnlijk geen TV meer kunnen gekeken worden met een Ci+ kaartje van Telenet.

Zodoende ging ik op zoek naar een manier om TV te kijken via streaming en heb internet, maar niet bij Telenet.

Dus zocht ik app's die kunnen streamen en kwam algauw bij VRTmax,VTMgo en PLAYgo, die gratis zijn.

Om meer zenders te kunnen bekijken, vond ik de TV vlaanderen app,te bekijken via eender welke internetprovideen betalend.

Ook kreeg ik daarna via Facebook reklame voor verschillende betalende TV streamingdiensten die duizenden kanalen en films beloven.

Ik vond: *knip* dit betreft illegale aanbieders en die mogen we hier op Tweakers niet bespreken

Wanneer ik echter op hun sites kijk, is alle info nogal onduidelijk, werken linken niet, zijn de zenders niet opgelijst enz...; alles nogal dubieus.

Soms kan je 1 dag gratis kijken, maar als je dit probeert is er plots "een probleem".

Zijn er Tweakers die reeds in zee gegaan zijn met zo een streaming dienst? En werkt alles naar behoren?.
edit:
illegale IPTV-aanbieders weggehaald

[ Voor 9% gewijzigd door Jorgen op 05-06-2026 19:29 ]

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Alle diensten die je op opnoemt op socials zijn illegaal..

Volgens mij is alleen TV Vlaanderen met hun iptv package het handigste En legaal

[ Voor 46% gewijzigd door SMSfreakie op 05-06-2026 17:42 ]

404 Signature not found

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:45

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Luc6580 IPTV an sich is legaal, want dat staat gewoon voor de techniek waarbij het tv-signaal via het internet naar je huis getransporteerd wordt. Er zijn allerlei aanbieders in België, Nederland en andere landen die via deze techniek werken, net zoals dat er aanbieders zijn die via antenne, satellietschotel of de coax-kabel werken. Het betreft dan wel altijd de bekende merken, waar je normaal gesproken je tv-abonnement bij afneemt.

Maar álle, echt alle aanbieders van abonnementen, apps of 'tv-kastjes' die zeggen dat je voor een klein bedrag honderden tot duizenden zenders, inclusief premium sport- en filmkanalen en soms zelfs streamingdiensten, kunt krijgen, zijn per definitie illegaal. Het gaat dan bijv. om gehackte/gestolen abonnementen, of andere manieren waarop de tv-kanalen gedeeld worden. Het betreft dan altijd manieren van tv kijken die in België, Nederland en de EU illegaal en onwettig zijn. Je schendt door het kijken de wet en de voorwaarden van de legale aanbieders.

Als je wilt praten over legale manieren van tv kijken via IPTV, dan kan dit topic open blijven. Als je echter wilt praten over deze illegale manier van tv kijken, dan kunnen en mogen we je daar op Tweakers niet mee helpen. Ik doe dit topic daarom voor de zekerheid op slot, maar je mag mij een privébericht sturen (klik op mijn naam en vervolgens op stuur bericht) als je over aanbieders zoals VRT en VTM wilt praten, in dat geval zal ik je topic heropenen - mits er verdere discussiewaarde is en je het IPTV-topic dan ook wilt onderhouden.

EDIT:

ook na overleg blijft het topic dicht. Wie meer wil weten over de aanbieders van televisie en internet, kan een kijkje nemen in Internet en hosting

[ Voor 5% gewijzigd door Jorgen op 06-06-2026 18:53 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Dit topic is gesloten.