Hallo,
Problemen met verbinding van 2,4Ghz , al de smarthome apparaten zitten op deze 2,4Ghz.
Ik heb Telenet 360 en je kan niet meer splitsen tussen 5Ghz en 2,4Ghz
Dus de smart apparaten vinden de 2,4 Ghz niet meer
Wat kan ik er tussen steken om weer de 2,4 Ghz te krijgen apart
- Een router ?
-Een accespoint er tussen te steken ?
Wat zouden jullie doen om te maken dat mijn smartapparaten niet steeds moeten connecteren.
Dank
Wat heb je nog niet geprobeerd en wat heb je al wel geprobeerd om het een en ander uit te sluiten?
Bij Telenet kunt u bellen om tijdelijk de 2,4Ghz alleen aan te zetten , en dat doen ze voor 15 minuten je kan dan weer verbinding maken maar paar uur later is het weer hetzelfde , maar dat lost het probleem niet op , en dan heb je weer de 5 Ghz en 2,4 Ghz tezamen ,
Problemen met verbinding van 2,4Ghz , al de smarthome apparaten zitten op deze 2,4Ghz.
Ik heb Telenet 360 en je kan niet meer splitsen tussen 5Ghz en 2,4Ghz
Dus de smart apparaten vinden de 2,4 Ghz niet meer
Wat kan ik er tussen steken om weer de 2,4 Ghz te krijgen apart
- Een router ?
-Een accespoint er tussen te steken ?
Wat zouden jullie doen om te maken dat mijn smartapparaten niet steeds moeten connecteren.
Dank
Wat heb je nog niet geprobeerd en wat heb je al wel geprobeerd om het een en ander uit te sluiten?
Bij Telenet kunt u bellen om tijdelijk de 2,4Ghz alleen aan te zetten , en dat doen ze voor 15 minuten je kan dan weer verbinding maken maar paar uur later is het weer hetzelfde , maar dat lost het probleem niet op , en dan heb je weer de 5 Ghz en 2,4 Ghz tezamen ,
[ Voor 47% gewijzigd door Nickkenny op 05-06-2026 14:42 ]
/f/image/6AHXcrIyNIseP9LDFqdJLePf.png?f=fotoalbum_large)