WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

• ramrodwillem
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:12
Vorige week een pakket via DPD retour gestuurd naar Duitsland,retour label van het bedrijf uitgeprint en op de doos geplakt. Is nu een week geleden maar nog niets vernomen van de ontvanger.

Doos ingeleverd bij een DPD punt, hij heeft de doos gescand en weg gezet, ik heb geen afgifte bewijs gehad, op dat moment ook niet over na gedacht of dit wel of niet zou moeten?

Ik doe eigenlijk nooit zaken met DPD maar dit liep via het bedrijf waar ik wat had gekocht, is het bij DPD normaal dat je geen verzend label krijgt als je iets opstuurt of had ik er om moeten vragen?

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Dan bel je toch even de klantenservice: 085-0022222

Gevonden op de site van DPD ;)

Edit: Of je belt het afleverpunt waar je het hebt afgegeven.

[ Voor 27% gewijzigd door RaZ op 05-06-2026 08:49 ]

Ey!! Macarena \o/

• anpat
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 14:59
Als je het label kon uitprinten heb je ook een pakketnummer, ik zou zeggen pak de track en trace er even bij dan

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:35
Ik heb van de we k nog een pakket ingeleverd bij dpd.
De opdrachtgever krijg een email dat het pakket is ingeleverd. Dat zal het bedrijf dan wel zijn....

Gewoon de TT erbij pakken en kijken wat er bij staat

• Rieverst
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:24
Soms wordt er geen of een foutief emailadres ingevoerd bij het retourlabel. Dan krijg je dus geen Track&Trace. Dus dat wordt bellen naar de helpdesk. Pakketpunt waar je het ingeleverd hebt kan er niks meer mee.

• ramrodwillem
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:12
Thx, net contact gehad en het pakket is 3 dagen gelden bezorgd, tot op heden geen reactie van de ontvanger.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

ramrodwillem schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 09:38:
Thx, net contact gehad en het pakket is 3 dagen gelden bezorgd, tot op heden geen reactie van de ontvanger.
Wat voor reactie had je verwacht van een zakelijk transactie?

Ey!! Macarena \o/

• anpat
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 14:59
RaZ schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 09:47:
[...]

Wat voor reactie had je verwacht van een zakelijk transactie?
Misschien iets van 'we hebben uw retour ontvangen en gaan nu over tot X'
Pagina: 1