externe videokaart.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• rjmno1
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-06 01:12
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
externe videokaart met voeding en nieuwere videokaart.

Wat is je budget?
Mijn bedget is ongeveer 1000 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ha een externe kast gezien die koste ongeveer 400 euro van aurus ik weet alleen niet of de voeding erbij zit

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb een asus moederbord met een i5 9600k erin met 24 gb intern geheugen.

Graag wilde ik de videokaart extern oplossen omdat ik maar weing plaats in de kast heb.

Het liefst zoek ik een videokaart die veel hdmi interface aansluitinge heeft omdat ik een monitor heb en een tv dat zijn de twee apperaten wat aangesloten worden op deze externe op[lossing.

Tevens wilde ik graag een videokaart erbij hebben van ongeveer 600 euro nou had ik gehaard dat asus het beste is maar zijn er nog andere merken wat goed zijn maar tevens ook iemand die hier ervaringen mee heeft deze videokaart moet dus ook nog ingebouwd worden. :)

deze kast had ik in gedachte..klik hier

Maar de videokaart ben ik nog niet op uitgekeken wat voor een model en hoeveel geheugen ,het gaat zig er eigenlijk om dat ik de tv kan gaan aanspreken en dat ik dan 2 apperaten op die videokart kan gaan aansluiten.Tevens rijst de vraag ook met wat voor een voeding ik nodig heb in combinatie met en videokaart met andre woorden hoeveel wattage stookt hij weg?

[ Voor 34% gewijzigd door rjmno1 op 05-06-2026 03:04 ]

Beste antwoord (via rjmno1 op 05-06-2026 20:50)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

rjmno1 schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 19:28:
Aan de ingebouwde onboard video heb ik maar een hdmi output maar ik heb er twee nodig de tweede gaat naar de tv toe.
DVI is signaaltechnisch hetzelfde als HDMI. Als 1920x1080 genoeg is dan ben je met een verloopje van DVI->HDMi al helemaal klaar.
Of je pakt een kabel zoals deze: https://www.bestbuy.com/p...or-cable-black/J2FPJK9SP8

Mocht je voor een losse videokaart gaan; vrijwel iedere kaart van de afgelopen 10 jaar heeft HDMI en Displayport. Voor Displayport bestaan ook verloopkabeltjes naar HDMI, die kosten je een keer 2 tientjes. Maar dan kun je ook gewoon je schermen aansluiten, zonder gigantisch te investeren in een videokaart die je nooit gaat gebruiken als je er toch niet mee gamed.

Alle reacties

• MonkeyJohn
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:06
Is het niet veel voordeliger om een andere kast voor de PC te kopen die wel genoeg ruimte heeft voor een videokaart? Kan het budget wat naar de videokaart gaat/kan waarschijnlijk ook omhoog.

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:42
MonkeyJohn schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 03:46:
Is het niet veel voordeliger om een andere kast voor de PC te kopen die wel genoeg ruimte heeft voor een videokaart? Kan het budget wat naar de videokaart waarschijnlijk ook omhoog.
Dit dus. Ik ben ook wel benieuwd hoe je dit had willen aansluiten op je huidige pc? Via Thunderbolt? Ik betwijfel of je huidige pc dat heeft, bovendien zal dat flink performance kosten. De 9600K is ook niet de jongste meer overigens.

Zou je kunnen aangeven wat voor pc je nu precies hebt? Is dat een merk-pc (welke precies) of zelfbouw?

En wat voor games speel je precies en op welke resolutie?

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:31

HugoBoss1985

Xenotech

Voor €1000 de hele pc upgraden incl. behuizing en je ddr4 ram hergebruiken. 9600k is waarschijnlijk een grote bottleneck.

[ Voor 23% gewijzigd door HugoBoss1985 op 05-06-2026 07:14 ]

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:04

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Bij externe videokaart moet je sowieso een thunderbolt 4 poort hebben. En dan ben je gelimiteerd aan de max. 40gbps, dus bijv een RX5700 is al het maxium haalbare, als je een betere videokaart haalt merk je door je snelheidsbottleneck uiteindelijk niks van wat met de kaart mogelijk is.
En zelfs als je die RX5700 direct in een goedkope pc pcie plugt heb je nog betere prestaties.. dus je moet wel echt een goede usecase hebben wil je een externe videokaart gaan gebruiken.

Zelf heb ik wel een thunderbolt4 gpu dock, maar dat is puur voor mijn handheld (MSI Claw), dan is het wel prettig om docked op een scherm hoger dan de interne videokaart van de Claw te spelen.

Maar als je toch een PC hebt, zou ik gewoon een kaart er direct in pluggen.

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 20:12
Voor een paar honderd € meer koop je een compleet nieuw systeem dat rondjes draait om je 8 jaar oude i5 Best Buy Guide: De beste 1080p-game-pc

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Yup. Dit is geen zinvolle upgrade. Een 2e hands upgrade van cpu / moederbord / gpu / kast (DDR4 behouden) of een 2e hands nieuwe pc zijn beide een optie voor €1000. Kun je nog iets oprekken naar €1300 dan is een nieuwe pc met de 1080P BBG geen slecht idee, dat is ook veel fijnere basis om nog eens te upgraden.

• zfxwm5z1
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 27-06 12:18
😂 Ik ging hier een grapje maken maar weet niet of dat toegestaan is.

Stel me ook dezelfde vraag zoals de andere, welk moederbord heb je precies zodat we kunnen weten of je thunderbolt hebt? Die externe videokaart dockingstations hebben een grote bandbreedte nodig. Eventueel kan je ook iets met een riser doen maar dan heb je een bottleneck van PCIe x1 naar x16 althans dat effectief maar een paar % verschil maakt.

Riser kost ook maar een paar euro. Dan moet je wel toegang tot PCIe slot hebben en een aparte voeding gebruiken dus je zal zelf iets moeten maken om het er op je bureau te zetten.

• rjmno1
zfxwm5z1 schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 11:39:
😂 Ik ging hier een grapje maken maar weet niet of dat toegestaan is.

Stel me ook dezelfde vraag zoals de andere, welk moederbord heb je precies zodat we kunnen weten of je thunderbolt hebt? Die externe videokaart dockingstations hebben een grote bandbreedte nodig. Eventueel kan je ook iets met een riser doen maar dan heb je een bottleneck van PCIe x1 naar x16 althans dat effectief maar een paar % verschil maakt.

Riser kost ook maar een paar euro. Dan moet je wel toegang tot PCIe slot hebben en een aparte voeding gebruiken dus je zal zelf iets moeten maken om het er op je bureau te zetten.
deze moederbaord heb ik.

moederbord

wat ik me afvroeg als ik niet beter kan wachten voor een niewe built dat ik daar dan een nieuwe videokaart inbouw.want thunderbolt zit er niet op. :)

[ Voor 8% gewijzigd door rjmno1 op 05-06-2026 14:00 ]

• Nielson
  • Laatst online: 00:35
Gebruik je momenteel nog de integrated graphics van je cpu of heb je er wel een videokaart in zitten? En welke behuizing heb je precies? Volledige specs van het systeem is ook wel handig.

• rjmno1
Nielson schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 14:11:
Gebruik je momenteel nog de integrated graphics van je cpu of heb je er wel een videokaart in zitten? En welke behuizing heb je precies? Volledige specs van het systeem is ook wel handig.
nee ik gebruik the onboard graphics van mijn cpu.coolemaster kast heb ik maar ik denk niet dat die nu nog online staan.Volgens mij heb ik wel plaats voor een nieuwe videokaart maar niet die lange een 5090 past niet in mijn kast denk ik. :)

Ik zit op 1000 euro voor een nieuwe videokaart. nvidia zal het worden misschien van asus maar ik moet 2 hdmi aansluitingen hebben want ik wil ook tv kijken van de films wat ik download en ik wil misschien wel internetten op de tv de tv is een sony bravia van 8 jaar oud. :)Deze tv heeft 2 hdmi aansluitinge op de tv eentje is voor het kastje en eentje die vrij is gebruik ik voor mijn nieuwe videokaart daarom moet die videokaart 2 hdmi aansuitingen hebben omdat ik mijn monitor ook nog wil aansluiten.

[ Voor 53% gewijzigd door rjmno1 op 05-06-2026 16:15 ]

• zfxwm5z1
rjmno1 schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 13:50:
[...]

Wat ik me afvroeg als ik niet beter kan wachten voor een niewe built dat ik daar dan een nieuwe videokaart inbouw.want thunderbolt zit er niet op. :)
Als je een nieuw systeem wil kopen is het nu niet echt de moment.

Goedkoopste zou waarschijnlijk GPU halen en eventueel nieuwe kast als die er niet in past. Snap niet waarom je het PCIe slot op je moederbord niet gebruikt? Zit die al vol ofzo?

Je zegt ook:
het gaat zig er eigenlijk om dat ik de tv kan gaan aanspreken en dat ik dan 2 apperaten op die videokart kan gaan aansluiten.
Als het enkel voor meerdere schermen te gebruiken is en niet te gamen kan je ook gewoon een goedkope GPU halen. Een RTX 5090 heb je daar echt niet voor nodig hoor.

• zfxwm5z1
@rjmno1 Als je geen gamer bent volstaat een kaart van veel minder 100-300€ ook hoor. Denk dat zelfs een RX580 zou moeten lukken tenzij je liever iets nieuws wil hebben. Is slechts voor een beeld te tekenen.

• rjmno1
zfxwm5z1 schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 16:24:
[...]

Als je een nieuw systeem wil kopen is het nu niet echt de moment.

Goedkoopste zou waarschijnlijk GPU halen en eventueel nieuwe kast als die er niet in past. Snap niet waarom je het PCIe slot op je moederbord niet gebruikt? Zit die al vol ofzo?

Je zegt ook:

[...]

Als het enkel voor meerdere schermen te gebruiken is en niet te gamen kan je ook gewoon een goedkope GPU halen. Een RTX 5090 heb je daar echt niet voor nodig hoor.
Nee ik ben geen gamer de enigste game wat ik speel is unreaql tournament 99 en die kan ik nu al met mijn onboard als spelen de specs zijn niet zwaar.dus ik hoef niet zo een dure videokaart te hebben ikzelf heb het pciexpress slot niet in gebruik er kan een videokaart in zou amd videokaart ook al voldoende zijn?

• zfxwm5z1
rjmno1 schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 16:30:
[...]

Nee ik ben geen gamer de enigste game wat ik speel is unreaql tournament 99 en die kan ik nu al met mijn onboard als spelen de specs zijn niet zwaar.dus ik hoef niet zo een dure videokaart te hebben ikzelf heb het pciexpress slot niet in gebruik er kan een videokaart in zou amd videokaart ook al voldoende zijn?
Natuurlijk, ik zou wel kijken dat de kaart die je neemt goed werkt met twee schermen (er zijn soms software problemen) maar doorgaans valt dat niet voor. Ik zou een budget AMD of Nvidia nemen van deze generatie geen RX580 ofzo want die zijn nu al een stuk verouderd (en zullen waarschijnlijk dus niet lang meer meegaan).

• rjmno1
zfxwm5z1 schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 16:38:
[...]

Natuurlijk, ik zou wel kijken dat de kaart die je neemt goed werkt met twee schermen (er zijn soms software problemen) maar doorgaans valt dat niet voor. Ik zou een budget AMD of Nvidia nemen van deze generatie geen RX580 ofzo want die zijn nu al een stuk verouderd (en zullen waarschijnlijk dus niet lang meer meegaan).
Als die kaart maar niet te lang zal zijn een 5090 pas niet en een 1080 ti zou ook al voldoende zijn als hij maar 2 hdmi aasnuitingen heeft.En niet te lang zal zijn. :)ooh ja wat ik ook nog wilde melden is dat ik een 400 watt voeding heb dus ik kan niet te zwaar gaan.

[ Voor 7% gewijzigd door rjmno1 op 05-06-2026 16:47 ]

• zfxwm5z1
rjmno1 schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 16:46:
[...]

Als die kaart maar niet te lang zal zijn een 5090 pas niet en een 1080 ti zou ook al voldoende zijn als hij maar 2 hdmi aasnuitingen heeft.En niet te lang zal zijn. :)
Jouw CPU zou trouwens normaal 3 schermen aankunnen.

Je moederbord heeft één HDMI poort, één DVI-D en één VGA. Je zou ook een VGA / DVI-D naar HDMI adapter kunnen gebruiken (die hebben een chip die de signalen omzet). Probleem is wel dat DVI-D of VGA geen geluid draagt dus weet niet of dat een probleem voor jou zou zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door zfxwm5z1 op 05-06-2026 16:53 ]

• zfxwm5z1
@rjmno1

Je zou misschien HDMI over USB kunnen doen maar moet even nakijken.

• rjmno1
zfxwm5z1 schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 16:50:
[...]

Jouw CPU zou trouwens normaal 3 schermen aankunnen.

Je moederbord heeft één HDMI poort, één DVI-D en één VGA. Je zou ook een VGA / DVI-D naar HDMI adapter kunnen gebruiken (die hebben een chip die de signalen omzet). Probleem is wel dat DVI-D of VGA geen geluid draagt dus weet niet of dat een probleem voor jou zou zijn.
Ja maar ik wil het simpel oplossen en een oudere vidiokaart met 2 hdmi aansluitinge zal al voldoende zijn.

Vroeger hadden we een samsung tv die staat nu op[ de logeerkamer maar daar kon ik alle films op een usb stick zetten en kon ik alles afspelen maar tegenwoordig met die modernere video container bestanden ondersteund hij niet meer.ik hoef maar een simpel kaartje te hebben die pciexpress 3.0 ondersteund met 2 hdmi aansluitingen met voor mijn part maar 1 gb geheugen en ik ben al gered.

En als ik die heb dan hoef ik maar de videokaart uit te pluggen en gaat het geluid naar de tv toe want hdmi ondersteund ook geluid in alle vormen en containerformaten van dien.en als je die uitplugt gaat hij naar de disgestbijzijnde bron in dit geval is dat de tv en dan heb ik daar ook geluid. :)

• zfxwm5z1
rjmno1 schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 17:07:
[...]

Ja maar ik wil het simpel oplossen en een oudere vidiokaart met 2 hdmi aansluitinge zal al voldoende zijn.

Vroeger hadden we een samsung tv die staat nu op[ de logeerkamer maar daar kon ik alle films op een usb stick zetten en kon ik alles afspelen maar tegenwoordig met die modernere video container bestanden ondersteund hij niet meer.ik hoef maar een simpel kaartje te hebben die pciexpress 3.0 ondersteund met 2 hdmi aansluitingen met voor mijn part maar 1 gb geheugen en ik ben al gered.

En als ik die heb dan hoef ik maar de videokaart uit te pluggen en gaat het geluid naar de tv toe want hdmi ondersteund ook geluid in alle vormen en containerformaten van dien.en als je die uitplugt gaat hij naar de disgestbijzijnde bron in dit geval is dat de tv en dan heb ik daar ook geluid. :)
Klopt als je aan eentje kan geraken zou dat moeten lukken. Mocht je nog een andere optie zoeken USB-C / USB-A naar HDMI kost maar een tientje:

https://www.amazon.de/Acer-Thunderbolt-Compatible-Aluminium-Pixelbook/dp/B0DQNKM25Y/

https://www.amazon.de/AXFEE-Adapter-Converter-Projector-Compatible-USB-3-0-HD-male-cable/dp/B0DBQ4DX9L/

Kies maar wat je het best uitkomt 👍.

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:45

franssie

Save the albatross

Of een android TV boxje dat Kodi ondersteund en dan streamen vanaf je PC? Ben je ook voor 4 tientjes klaar, en kan je door je hele huis uitrollen (en dan gelijk ook kijken op je handhelds etc).

I´d rather be a hypocrite than the same person forever (Yauch)| 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 20:12
rjmno1 schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 16:46:
[...]

Als die kaart maar niet te lang zal zijn een 5090 pas niet en een 1080 ti zou ook al voldoende zijn als hij maar 2 hdmi aasnuitingen heeft.En niet te lang zal zijn. :)ooh ja wat ik ook nog wilde melden is dat ik een 400 watt voeding heb dus ik kan niet te zwaar gaan.
Wat is het merk en type van de voeding?

Plaats een foto van je behuizing en bij voorkeur ook eentje waarbij de binnenkant te zien is.

• rjmno1
zfxwm5z1 schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 17:18:
[...]

Klopt als je aan eentje kan geraken zou dat moeten lukken. Mocht je nog een andere optie zoeken USB-C / USB-A naar HDMI kost maar een tientje:

https://www.amazon.de/Acer-Thunderbolt-Compatible-Aluminium-Pixelbook/dp/B0DQNKM25Y/

https://www.amazon.de/AXFEE-Adapter-Converter-Projector-Compatible-USB-3-0-HD-male-cable/dp/B0DBQ4DX9L/

Kies maar wat je het best uitkomt 👍.
dat zou idd een goede oplossing zijn tenminste als ik usb c heb ik dacht dat ik daar een aansluiting aan de achterkan heb van mijn computer.bedankt voor de informatie.zouden daar ook drivers bij zitten of is hij klik en klaar? :'(

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
rjmno1 schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 16:30:
[...]

Ik moest ook even behoorlijk lang lezen om te zien wat nu eigenlijk het doel van de nieuwe videokaart is. En het is me nog steeds niet duidelijk. Werkt er nu iets niet (meer)? Zo ja, wat gaat er precies mis?

Aan alles heb ik het gevoel dat je simpelweg een leuke en makkelijke systeem upgrade zoekt en voor jou een optie als deze prima is met jouw budget:

https://www.amazon.nl/MINIS-FORUM-UM790-Pro-PCIe4-0/dp/B0CHJQCH1B?ref_=ast_sto_dp&th=1

Een mini PC met alles lekker modern, 2 HDMI poorten voor je monitor en je tv, 32GB ram en 1TB SSD en een GPU die ruim snel genoeg is voor af en toe een (oud) spelletje. Je hebt dan ook het gemak dat windows 11 al geinstalleerd staat.

Maar goed, dit is dus even onder het voorbehoud van wat je doel precies is ermee.

• rjmno1
DeNachtwacht schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 19:14:
[...]

Ik moest ook even behoorlijk lang lezen om te zien wat nu eigenlijk het doel van de nieuwe videokaart is. En het is me nog steeds niet duidelijk. Werkt er nu iets niet (meer)? Zo ja, wat gaat er precies mis?

Aan alles heb ik het gevoel dat je simpelweg een leuke en makkelijke systeem upgrade zoekt en voor jou een optie als deze prima is met jouw budget:

https://www.amazon.nl/MINIS-FORUM-UM790-Pro-PCIe4-0/dp/B0CHJQCH1B?ref_=ast_sto_dp&th=1

Een mini PC met alles lekker modern, 2 HDMI poorten voor je monitor en je tv, 32GB ram en 1TB SSD en een GPU die ruim snel genoeg is voor af en toe een (oud) spelletje. Je hebt dan ook het gemak dat windows 11 al geinstalleerd staat.

Maar goed, dit is dus even onder het voorbehoud van wat je doel precies is ermee.
Mijn doel is om op een goede mannier een tweede hdmi aansluiting te realizere.

Als dat met een nieuwe goedekope videokaart kan gebeuren dan is me dat goed maar ik ben nu naar de kabels aan het kijken want dan ben ik voor twee tientjes klaar.Aan de ingebouwde onboard video heb ik maar een hdmi output maar ik heb er twee nodig de tweede gaat naar de tv toe.

Als dat met een simpele mannier opgelost kan worden dan is dat ook een optie een duudrdere optie is om nog een nieuwe videokaart te kopen want ik heb nog een pciexpress sleuf over als die videokaart niet te lang is dan kan ik hem erin installeren tenminste als hij twee hdmi sleuven heeft die ik op en de tv kan installeren en de monitor..

Ik hoop je voldoende te hebben geinformeert. :)

Acties:
  • Beste antwoord

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

rjmno1 schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 19:28:
Aan de ingebouwde onboard video heb ik maar een hdmi output maar ik heb er twee nodig de tweede gaat naar de tv toe.
DVI is signaaltechnisch hetzelfde als HDMI. Als 1920x1080 genoeg is dan ben je met een verloopje van DVI->HDMi al helemaal klaar.
Of je pakt een kabel zoals deze: https://www.bestbuy.com/p...or-cable-black/J2FPJK9SP8

Mocht je voor een losse videokaart gaan; vrijwel iedere kaart van de afgelopen 10 jaar heeft HDMI en Displayport. Voor Displayport bestaan ook verloopkabeltjes naar HDMI, die kosten je een keer 2 tientjes. Maar dan kun je ook gewoon je schermen aansluiten, zonder gigantisch te investeren in een videokaart die je nooit gaat gebruiken als je er toch niet mee gamed.

• rjmno1
TERW_DAN schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 20:22:
[...]

ik denk dat het hm dat gaat worden van dvi naar hdmi bedankt voor de input. :)

ik heb deze gevonden.Met 30 euro ben ik klaar.bedankt hiervoor, :+

[ Voor 6% gewijzigd door rjmno1 op 05-06-2026 20:49 ]

• zfxwm5z1
rjmno1 schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 18:38:
[...]

dat zou idd een goede oplossing zijn tenminste als ik usb c heb ik dacht dat ik daar een aansluiting aan de achterkan heb van mijn computer.bedankt voor de informatie.zouden daar ook drivers bij zitten of is hij klik en klaar? :'(
Doorgaans zal dat niet nodig zijn maar ik zou goed de beschrijvingen en beoordelingen lezen zodat je het kan bevestigen.

USB-c heb je inderdaad, gewone USB (a) kan ook als je dat wil.

https://www.amazon.de/JinRuiCPeng-Adapter-Unidirectional-Converter-Projector/dp/B0GKDVHB5C/

Zoek maar eens "Windows USB to HDMI" of dergelijke op Amazon en kies eentje die je leuk vindt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pRPYacRev-xT9P9n6lzmYN4Ohz4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mSdqyJRAq0TquxNhljoP9vCg.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u-hSLBs1z6-VWpWIyk2Bg77cwhI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qTZc0RFddU6rtkXaHscHziV0.jpg?f=fotoalbum_large

• zfxwm5z1
@TERW_DAN maakt een goed punt maar DVI draagt normaal geen audio dus zou goed nakijken of dat in jou geval zo mocht je dat nodig hebben. Daarom dat ik USB zou pakken. Zeker USB-A laat je je USB C poort open zou je het nodig hebben en zijn ook veel meer adapters om van te kiezen.

[ Voor 34% gewijzigd door zfxwm5z1 op 06-06-2026 22:45 ]

• rjmno1
TERW_DAN schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 20:22:
[...]

Aldus kabels besteld en alles aangesloten van male dvi naar hdmi 5 meter kabel hangt er nu aan.

En alles is naar wens bedankt voor je input dit is precies wat ik wilde. :)

Ik kan nu ut 99 draaien op de pc en alle films draaien met de vlcmedia player ook op de tv aangesloten.

Als je volume intikt bij het startmenu krijg je een gans menu te zien van windows 11 vanwege de settings je kan zelfs het geluid ook op de tv aansluiten en klikken en ook op de boxen en de boxen op de monitor.

Hartelijk dank hiervoor een verlengstuk had ik ook besteld maar was niet nodig alles loopt als een zonnetje... ;)

admin slotje erop? _/-\o_
Pagina: 1