Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
externe videokaart met voeding en nieuwere videokaart.
Wat is je budget?
Mijn bedget is ongeveer 1000 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ha een externe kast gezien die koste ongeveer 400 euro van aurus ik weet alleen niet of de voeding erbij zit
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb een asus moederbord met een i5 9600k erin met 24 gb intern geheugen.
Graag wilde ik de videokaart extern oplossen omdat ik maar weing plaats in de kast heb.
Het liefst zoek ik een videokaart die veel hdmi interface aansluitinge heeft omdat ik een monitor heb en een tv dat zijn de twee apperaten wat aangesloten worden op deze externe op[lossing.
Tevens wilde ik graag een videokaart erbij hebben van ongeveer 600 euro nou had ik gehaard dat asus het beste is maar zijn er nog andere merken wat goed zijn maar tevens ook iemand die hier ervaringen mee heeft deze videokaart moet dus ook nog ingebouwd worden.
deze kast had ik in gedachte..klik hier
Maar de videokaart ben ik nog niet op uitgekeken wat voor een model en hoeveel geheugen ,het gaat zig er eigenlijk om dat ik de tv kan gaan aanspreken en dat ik dan 2 apperaten op die videokart kan gaan aansluiten.Tevens rijst de vraag ook met wat voor een voeding ik nodig heb in combinatie met en videokaart met andre woorden hoeveel wattage stookt hij weg?
Ik zoek een?
externe videokaart met voeding en nieuwere videokaart.
Wat is je budget?
Mijn bedget is ongeveer 1000 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ha een externe kast gezien die koste ongeveer 400 euro van aurus ik weet alleen niet of de voeding erbij zit
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb een asus moederbord met een i5 9600k erin met 24 gb intern geheugen.
Graag wilde ik de videokaart extern oplossen omdat ik maar weing plaats in de kast heb.
Het liefst zoek ik een videokaart die veel hdmi interface aansluitinge heeft omdat ik een monitor heb en een tv dat zijn de twee apperaten wat aangesloten worden op deze externe op[lossing.
Tevens wilde ik graag een videokaart erbij hebben van ongeveer 600 euro nou had ik gehaard dat asus het beste is maar zijn er nog andere merken wat goed zijn maar tevens ook iemand die hier ervaringen mee heeft deze videokaart moet dus ook nog ingebouwd worden.
deze kast had ik in gedachte..klik hier
Maar de videokaart ben ik nog niet op uitgekeken wat voor een model en hoeveel geheugen ,het gaat zig er eigenlijk om dat ik de tv kan gaan aanspreken en dat ik dan 2 apperaten op die videokart kan gaan aansluiten.Tevens rijst de vraag ook met wat voor een voeding ik nodig heb in combinatie met en videokaart met andre woorden hoeveel wattage stookt hij weg?
[ Voor 34% gewijzigd door rjmno1 op 05-06-2026 03:04 ]