WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

Is alles een switch in Modems en Routers?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:22

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Topicstarter
Beste redactie,

Ik ben op zoek naar een nieuwe router om gebruik te maken van de hogere snelheid van mijn internet abonnement. In de pricewatch verzand je echter snel in een moeras van netwerk producten in hethttps://tweakers.net/modems-en-routers/vergelijken/ gedeelte van de pricewatch. In deze categorie wordt alles als switch aangemerkt waarbij echte switches, routersl, modems en mesh systemen door elkaar heen lopen. Zie onderstaand voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BCzfUhRbNO-C4T268FCp9t2gHTk=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/5tSEsrheNsnZHTgZOY4rOoB1.png?f=fotoalbum_medium
Het zou de gebruiker kunnen helpen als er OF een onderscheid gemaakt wordt tussen echte switches, echte modems en routers en draadloze mesh systemen in eigen categoriën OF een selectie hoog in de keuze optie lijst links in de pricewatch.

Hier kon uw advertentie staan

Alle reacties

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:28

PD2JK

ouwe meuk is leuk

categorie: Modems en routers
categorie: Netwerk switches

Het zijn aparte categorieën. In het geval van 'huis-tuin-keuken' routers hebben ze vaak meer dan één LAN poort. En dan is het automatisch ook een switch.

Toen waren beige computers heel gewoon.

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:22

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Topicstarter
My bad, normale switches hebben dus al een aparte categorie. Echter, modems, routers en mesh systemen staan wel in 1 categorie.

Hier kon uw advertentie staan

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:45

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Nitroglycerine In principe zijn de meeste mesh-systemen ook een router met extra mesh-features, dus wat dat betreft staan ze al op de juiste plek. Die specificatie-regel eronder is jaren geleden bedacht toen mesh-systemen nog niet echt bestonden. Ik ga eens kijken of ik daar wat aan kan sleutelen.