WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

Google wil waterverbruik van datacenters terugdringen en…

Pagina: 1
Acties:

• IlIlIllII
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 04-06 11:19
Artikel: nieuws: Google wil waterverbruik van datacenters terugdringen en bijdragen aa...
Auteur: @JaspB

In het artikel worden slechts vier beloftes van Google besproken, in plaats van vijf.

Belofte 5 luidt als volgt volgens de bron:
5. Pursue alternative and reclaimed solutions to protect water resources. We are working with utility partners to identify freshwater alternatives at our data centers, such as reclaimed wastewater. A prime example is in Douglas County, Ga., where we partnered with the county’s water and sewer authority to reuse treated wastewater for cooling at our data center campus.

• JaspB
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-06 13:35

JaspB

Nieuwsredacteur
?

Ik heb toch onderaan dit artikel letterlijk staan: De vijfde belofte is het werken aan alternatieve bronnen voor koelwater, zoals het gebruik van teruggewonnen afvalwater uit bijvoorbeeld riolen.

• JaspB

JaspB

Nieuwsredacteur
(Want ik heb ooit wel eens een dergelijke opsomming verkeerd/incompleet gedaan en heb me sindsdien aangeleerd dat ik (vaak/meestal) gewoon letterlijk moet tikken 'eerste punt, tweede punt, enz.'.)

• IlIlIllII
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 04-06 11:19
JaspB schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 08:29:
?

Ik heb toch onderaan dit artikel letterlijk staan: De vijfde belofte is het werken aan alternatieve bronnen voor koelwater, zoals het gebruik van teruggewonnen afvalwater uit bijvoorbeeld riolen.
Excuses, je hebt gelijk. Ik zag vier alinea's elk beginnende met: de eerste, de tweede, etc. Had niet gedacht dat je belofte 4 en 5 opeens in dezelfde alinea zou benoemen. Mijn fout!

• JaspB

JaspB

Nieuwsredacteur
Ah, ja idealiter doe ik óf een belofte per alinea óf consequent twee (ofzo) per alinea. Maar ik mik (vaak/meestal) ook op alinea's die niet ineens veel korter of veel langer zijn. Misschien moet ik dat in dit soort gevallen wat anders doen...