WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

Beste strategie uitwerken, samen cashen?

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views

• Stoic
  • Registratie: Juni 2026
  • Laatst online: 19:57
angenaam iedereen,

Fantastische ervaring met crypto gehad! Ik had een shortpositie op de futures geopend met ZEC. Dat liep niet zo lekker, dus ik dacht: “Incasseer je verlies, open een long.” Na korte tijd had ik mijn verlies terug, maar beter nog: na enkele trades met ZEC had ik een rendement van meer dan 400%! In één dag tijd had ik een weekloon binnengehaald, dus mijn ervaring met crypto was geweldig. Ik heb de winst meteen uitgegeven aan boodschappen; na ruim een jaar besparen hebben we onze buik weer eens goed volgegeten.

Ik kan dus niet genoeg benadrukken hoeveel ik van crypto houd en hoe graag ik hierin verder wil om een professionele trader te worden. Ondertussen heb ik met ZEC al consequente winsten kunnen boeken, maar ik loop tegen één groot probleem aan. Namelijk: als ik me beperk tot tientallen dollars winst, trade ik 8 van de 10 keer succesvol met een positief rendement. Zodra ik opschaal naar grotere bedragen, gaat het geheid fout. Ik maak onder de streep nog steeds meer winst dan verlies, maar ik durf hierdoor geen grotere inzet meer te plaatsen.

Ik heb intussen een prop trading-account geopend om mijn eigen budget wat te sparen. Maar omdat ik scalp, is de weg naar een positieve evaluatie bijzonder traag.

Ik hoop dus samen met jullie een betere strategie uit te dokteren dan mijn huidige scalping-methode. Want wij zijn het constante besparen en de torenhoge rekeningen meer dan beu. Ik heb nu met eigen ogen kunnen aanschouwen dat je kunt leven van crypto alleen.

ZEC -> range trading / mean reversion = $$$

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Dit klinkt niet als een goede tradingstrategie. Laten we voorkomen dat andere mensen ook gaan proberen om met geluk winsten te maken. Dit is geen waardige topicstart, daarom wordt het topic gesloten.

[ Voor 18% gewijzigd door Taro op 03-06-2026 18:55 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp

Dit topic is gesloten.