WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

[Starlink] Websites niet bereikbaar na toevoegen Fritzbox

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Truffel
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 04-06 11:43
We hebben Starlink en omdat de dekking niet optimaal is in het gehele huis, heb ik sinds kort middels een adapter een Fritz router en 2 repeaters toegevoegd. Sindsdien konden wij niet meer op bepaalde websites komen zoals bijvoorbeeld temu amazon etc.

Blijkbaar is dit het probleem. Net alle Fritz hardware ontkoppeld en alleen de Starlink hardware aangesloten. Hiermee is dit probleem opgelost.

De vraag is nu, hoe moet ik nu precies de Fritz router en repeaters foutloos toevoegen zodat de dekking is uitgebreid en we toch alle websites kunnen bezoeken?
iemand ervaring met deze materie?

Alle reacties

• yoga
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 23:07
Setting up an extra router depends on your hardware. If you are using an official Starlink mesh node (like the Router Mini), use the Mesh method. If you are adding your own third-party router (like a Netgear or TP-Link), use Bypass Mode. [1, 2, 3]

Had al zelf gezocht?

Google heeft je antwoord

• Truffel
ik heb net het probleem pas ontdekt.

Nee, heb nog niet gezocht, wil het nu in 1 x goed doen. Vandaar mijn vraag hier op tweakers.

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:49
Als sommige sites het niet doen heeft dat soms met ipv6 te maken. Bv delegation/staleless dhcp etc etc

Daar al eens mee gespeeld?

CISSP! Drop your encryption keys!

• Truffel
laurens0619 schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 21:22:
Als sommige sites het niet doen heeft dat soms met ipv6 te maken. Bv delegation/staleless dhcp etc etc

Daar al eens mee gespeeld?
Nee nog niet. Ik heb morgen wat meer tijd en ga dan kijken of het me lukt om de boel netjes te laten samenwerken.

Bedankt voor uw reactie

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:47

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Truffel je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen.

Zo is het verplicht om eerst wat zaken zelf uit te zoeken en te proberen. Dit vragen we niet van je om je te pesten of om vervelend te zijn, maar we willen dat onze users er ook iets van leren en we niet met dezelfde oplossingen aankomen.

Nu zie ik dat je inmiddels wat handige tips gekregen heb van mede-tweakers. Dus ik zou zeggen ga daar lekker mee aan de slag. Mocht je er niet uitkomen, meldt je dan gerust weer in dit topic met de zaken die (niet) goed gingen en dan kijken we graag weer met je mee.

Als laatste heb ik nog even je titel opgepoetst alleen 'Starlink' zegt niet zoveel.

• FRITZ!webcare
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 04-06 12:48
@Truffel

Dit probleem is ons bekend met gebruik van een FRITZ!Box en is ook op te lossen.

Bekijk deze handleiding.

https://fritz.com/nl-nl/apps/knowledge-base/FRITZ-Box-7690/337_Afzonderlijke-websites-worden-niet-of-niet-juist-weergegeven

Vriendelijke groeten uit Berlijn,

Je FRITZ! Supportteam

AVM GmbH

Pagina: 1