Ik zoek een Muis die gebruikt kan worden op meerdere laptops (prive & werk). Mijn setup is dus dat ik meerdere laptops heb en schermen en dat ik best vaak wil switchen. als ik met meerdere muizen werk pak ik steeds de verkeerde muis. Nu zag ik dat logitech muizen een knopje hebben voor het switchen tussen laptops. Deze zitten jammer genoeg aan de onderzijde. Ik vind dit ook niet optimaal.
Mijn werk laptop heeft geen admin rechten om software te installeren dus weet niet als ik op mijn prive laptop instelling op de muis zet dat deze ook op mijn werk laptop hetzelfde zijn? (als dit het geval is kan ik dan met een mxmaster 3 mijn onderste knoppen niet gewoon met de software op een zijknop configreren?).
KVM switch gebruiken lijkt mij nog een prijzige optie voor alleen een muis aangezien dat ik ook een muis nodig heb.
Zijn er eventueel opties waar een knop als deze gewoon op het toetsenbord zit?
Wat is je budget?
Max 100,- (incl toetsenbord 200,-)
Mijn werk laptop heeft geen admin rechten om software te installeren dus weet niet als ik op mijn prive laptop instelling op de muis zet dat deze ook op mijn werk laptop hetzelfde zijn? (als dit het geval is kan ik dan met een mxmaster 3 mijn onderste knoppen niet gewoon met de software op een zijknop configreren?).
KVM switch gebruiken lijkt mij nog een prijzige optie voor alleen een muis aangezien dat ik ook een muis nodig heb.
Zijn er eventueel opties waar een knop als deze gewoon op het toetsenbord zit?
Wat is je budget?
Max 100,- (incl toetsenbord 200,-)
JozuaR
.