Voor onze nieuwe keuken kwamen wij erachter dat er nog een hoop moest gebeuren, dit hebben wij z.s.m. proberen op te pakken, maar helaas lopen wij momenteel tegen de droogtijd van het stucwerk aan, ik hoop dat we hier waardenvolle advies en tips kunnen krijgen.
Wij hebben onze keuken op 15 mei laten stucen, we gingen ervan uit dat voor 8 en 9 juni het wel droog zou zijn, echter zien wij nog grijze plekken. De keuken zit in de verlengde stuk van de woonkamer, geen ramen o.i.d. Als we alle deuren opengooien en het laten doorluchten, ben ik bang dat het niet bij de keuken komt, omdat dit in een vervelende hoek zit.
Verder hebben wij een hoekkeuken genomen, met kasten boven en beneden, pvc plaat daartussen.
8 juni wordt de keuken geleverd en 9 juni gemonteerd. Nu is onze grootste zorgen dat het niet tijdig droog is.
Wat is jullie advies?
Wij hebben onze keuken op 15 mei laten stucen, we gingen ervan uit dat voor 8 en 9 juni het wel droog zou zijn, echter zien wij nog grijze plekken. De keuken zit in de verlengde stuk van de woonkamer, geen ramen o.i.d. Als we alle deuren opengooien en het laten doorluchten, ben ik bang dat het niet bij de keuken komt, omdat dit in een vervelende hoek zit.
Verder hebben wij een hoekkeuken genomen, met kasten boven en beneden, pvc plaat daartussen.
8 juni wordt de keuken geleverd en 9 juni gemonteerd. Nu is onze grootste zorgen dat het niet tijdig droog is.
Wat is jullie advies?
:strip_exif()/f/image/hb1mKaYUN0CBTYxY41nzCxOa.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RNbqbUzuZUnc0p44JQlyfs9I.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/INUM2d78IqQpK4oTr7TG1gzn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vbHqLkU2M0W0trms4Fr2TA18.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WRPqY3xeZqx0PopKTn6zAEsP.jpg?f=fotoalbum_large)