• JBL-freak
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 22:43
Zijn er tweakers die vliegen met (Rtf) vliegtuigen? Ik ben me aan het oriënteren en vind de 500mm Spitfire van Volantex geweldig (Airfix jeugdsentiment).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GMP4O9v0IeXa3c39yxKMxvwxpiE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gzadGp6nb5P5QxE9ZNf8BYSo.webp?f=fotoalbum_large

Maar de reviews zijn niet altijd lovend, het toestel schijnt een te zware staart te hebben. Uiteraard is dat allemaal te modden en in de beginners en standaard mode is er best mee te vliegen.

Ervaringen? Met dit toestel of andere?

  • Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:19

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Ik vlieg niet zelf, maar overweeg dit op te pakken maar wel via een vliegclub.

Er zullen allicht vliegende tweakers zijn maar hier staat veel info:

https://www.modelbouwforum.nl/#modelvliegtuigen.6

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison


  • JBL-freak
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 22:43
Gisteren heb ik een 450mm Spitfire van EZ-Wings gekocht. Voor iets meer dan 100,- heb je een RTF vliegtuig, twee accu's, een zender en een reserveprop.

Nu is het wachten op geschikt weer...

Een bonuszoon van mij vliegt al wat jaren en heeft mij aangestoken. Ik kan letterlijk in mijn achtertuin vliegen, die grenst aan een akker.

  • Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:41

Outerspace

Admin General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Hoi @JBL-freak, hier hebben we een eigen topic voor:
Het grote modelbouw topic! Zelf bouw, Die-casts, treinen etc

Daar kan je alles kwijt over RC voertuigen :)

En weer open dankzij een oplettende @Quantor.

[ Voor 12% gewijzigd door Outerspace op 05-06-2026 09:40 ]

Wauw, een sig!


  • Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb zelf een aantal jaar geleden ook zo'n vliegtuigje, een Corsair, gevlogen, totdat die in een hoge boom verdween. Best leuk om te doen en een mooie instap in het RC vliegen. Zelf ben ik er niet mee verder gegaan.