WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

ISDE Subsidie - Kunststof kozijnen+triple glas

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Ruudstertje
  • Registratie: April 2021
  • Nu online
Dag Tweakers,

Wie heeft er subsidie aangevraagd voor kunststof kozijnen met triple glas?
Ik meen ergens gelezen te hebben dat je de totale m2 van kozijn inclusief glas mag gebruiken maar kan dat nergens meer terug vinden. Of is het gewoon alleen de m2 van het glas?

Ging die aanvraag wat makkelijk?

Ruud

Alle reacties

• maartentmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 03-06 18:33
Dag Ruud,

Voor de ISDE mag je de m² van het raam inclusief kozijn gebruiken. RVO laat je meten aan de binnenzijde van de woning en daarbij telt het totale oppervlak van glas + kozijn mee. Ik had daar zelf ook even naar moeten zoeken, maar het staat bij de meetmethode voor glasisolatie.

De aanvraag zelf is niet heel ingewikkeld zolang je factuur, betaalbewijs, foto's en de meldcode van het glas hebt. Bij triple glas moet je wel isolerende kozijnen hebben geplaatst, anders krijg je alleen het HR++-tarief.

Groet!

2900Wp ZZW + 915Wp Z verwarmd met alfea extensa r32 8KW en 2x FTXC35, SWW Atlantic Explorer 3 200l

• Orkaan
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 05:32
Vraag bij de bestelling van de kozijnen en het glas staat wel op de offerte en factuur het aantal M2 glas...maar als ik de kozijnen mee mag tellen dan is het aantal M2 natuurlijk groter?

Moet ik dan zelf gewoon de opening meten? Of hoe werkt het?

• Snaba
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 16:38
Je moet ook een meetlijst of bestellijst meesturen tijdens de aanvraag, dus je kan het gewoon van papier overnemen. Als het goed is staan daar de maten van de kozijnen er ook op en niet enkel van de glasplaten.

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:22
Ik heb zelf eea aangeleverd aan onze levernacier destijds, maar geef anders gewoon duidelijk aan bij opdrachtgeving dat je op factuur de maatvoering van kozijnen en subsidiecodes wilt ontvangen. Dat doen ze ivm subsidie vaak al standaard. En dan upload je die factuur waaar ook maatvoering in staat in 1x.