Ik wil iets verkopen en normaal stuur ik dan een betaalverzoek. Maar nu heeft de koper mij opeens een betaalvoorstel gedaan. Ik heb op de link geklikt omdat het allemaal via de officiële Marktplaats berichten gaat. En pas na het klikken op de link bedacht ik me opeens dat dit normaal dus altijd andersom gaat. Ik heb in mijn advertentie de mogelijkheden om direct te kopen of een bod te doen uit staan.
Momenteel staat er dus dat de koper nog niet betaald heeft. Dit is precies hetzelfde als wanneer ik zelf een betaalverzoek heb gestuurd. Maar ik vind dit toch best vaag is er iemand die mij kan vertellen of dit echt goed gaat op deze manier?
De koper heeft overigens wel 5 sterren en is al lang actief maar dit hoeft ook niet alles meer te zeggen.
Momenteel staat er dus dat de koper nog niet betaald heeft. Dit is precies hetzelfde als wanneer ik zelf een betaalverzoek heb gestuurd. Maar ik vind dit toch best vaag is er iemand die mij kan vertellen of dit echt goed gaat op deze manier?
De koper heeft overigens wel 5 sterren en is al lang actief maar dit hoeft ook niet alles meer te zeggen.
edit:
Marktplaats maakt een belangrijk verschil tussen betaalverzoek en betaalvoorstel dit stond eerst verkeerd in deze post.
Marktplaats maakt een belangrijk verschil tussen betaalverzoek en betaalvoorstel dit stond eerst verkeerd in deze post.
[ Voor 11% gewijzigd door Computergek op 02-06-2026 16:01 ]