WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

Zoekfunctie overschaduwd door irritante oranjebalk

Pagina: 1
Acties:

• Indifstublatia
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:30
https://prnt.sc/fVkS1wzp4B1b

Om met de deur in huis te vallen, die stomme WK 2026 balk van jullie haalt de zoekfunctie bovenaan het forum weg. Ik weet dus niet of dit al gepost is, want ik kan de zoekfunctie niet gebruiken.

Daarnaast, kan die balk niet voorzien worden van een kruisje om het te sluiten ? Voor mensen (noem me maar een azijnzeiker, go ahead) die niets met voetbal en dus het WK hebben, stoort dit behoorlijk. Prima voor zij die hun leven geven en/of wijden aan een sport waarbij het meer om geweld gaat dan een leuk potje voetbal, maar mensen zoals ik vinden het nogal storend dat het blijvend in beeld blijft.

Verder, wat heeft voetbal an sich in godsnaam met een Techwebsite te maken ? Blijf bij je leest, zoals mijn grootvader altijd zei !

====================================================================
LEESWERK:
Even ter verduidelijking, ik ben hier op Tweakers voor tech-gerelateerde zaken. Als ik iets met voetbal had willen doen, dan had ik wel in de fanshop van FC Twente gekeken of zo, om het dichter bij huis te houden.

Het is ook een kwestie van interpretatie, ik bedoel het niet te kwaad, maar het kan allicht overkomen als geschreeuw. Probeer het eens van beide kanten te bekijken !

====================================================================

[ Voor 25% gewijzigd door Indifstublatia op 02-06-2026 12:37 ]

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Bij mij heeft die balk gewoon een kruisje aan de rechterkant. Dus wellicht eerst even je kruisje zoeken vooraleer in je frustratie te duiken.

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Wootism schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 12:23:
Bij mij heeft die balk gewoon een kruisje aan de rechterkant. Dus wellicht eerst even je kruisje zoeken vooraleer in je frustratie te duiken.
Zodra ik als gebruiker iets weg moet klikken om een normale functionaliteit te kunnen gebruiken bestempel ik het als irritant/frustrerend. En dat mag best als feedback gegeven worden.

Tweakers.net moet inkomsten hebben, dat er reclame is dan te verwachten :)

Ik zou het wel op een wat andere toon gedaan hebben :)

[ Voor 15% gewijzigd door geforce5_guy op 02-06-2026 12:31 ]

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:04

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Bij mij heeft de balk gewoon een kruisje om hem te sluiten. De inhoudelijke reactie laat ik graag aan onze ontwikkelaars over maar ik wel even vragen de sfeer wat te bewaken.

Feedback is welkom mits netjes gebracht. Laten we uitlokkende opmerkingen over voetbal an sich (e.a) achterwege laten.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Indifstublatia
Wootism schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 12:23:
https://prnt.sc/ZlNqPkfA_XTK

Waar zie jij een kruisje ?
Getest op mijn Windows 11 PC, mijn Linux distro PC, mijn Macbook M2, mijn iMac uit 2012 én mijn tablet.
En op elk systeem staan meerdere browsers. Op geen enkele browser kan ik dit wegklikken.

Edit: Ik heb ook eens gesurfd naar Tweakers op mijn SmartTV, zelfde. GEEN KRUISJE.

[ Voor 7% gewijzigd door Indifstublatia op 02-06-2026 12:32 ]

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:16
Custom css?

Roomba E5 te koop

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:36
Indifstublatia schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 12:31:
[...]

Getest op mijn Windows 11 PC, mijn Linux distro PC, mijn Macbook M2, mijn iMac uit 2012 én mijn tablet.
En op elk systeem staan meerdere browsers. Op geen enkele browser kan ik dit wegklikken.
Tracker inklappen.

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:04

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Indifstublatia schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 12:31:
[...]

Edit: Ik heb ook eens gesurfd naar Tweakers op mijn SmartTV, zelfde. GEEN KRUISJE.
Ik zie dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/np0cdCU95mKP8zc_AEhQ44qAjLc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BclSkW4VGxe2k1ORfcJrrpOZ.png?f=fotoalbum_large

Jij hebt zo te zien de trackers open staan. Staat het kruisje daar achter?

[ Voor 4% gewijzigd door Bor op 02-06-2026 12:33 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Indifstublatia
Bor schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 12:33:
[...]

Ik zie dit:

[Afbeelding]

En ik zie dit:
- https://prnt.sc/kJinab5_JGoh

• Indifstublatia
Bor schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 12:33:
[...]

Ik zie dit:

[Afbeelding]

Nope. Ook getest op mijn TV, Macbook en W11 pc.

--

Even ter verduidelijking, ik ben hier op Tweakers voor tech-gerelateerde zaken. Als ik iets met voetbal had willen doen, dan had ik wel in de fanshop van FC Twente gekeken of zo, om het dichter bij huis te houden.

Het is ook een kwestie van interpretatie, ik bedoel het niet te kwaad, maar het kan allicht overkomen als geschreeuw. Probeer het eens van beide kanten te bekijken !

[ Voor 30% gewijzigd door Indifstublatia op 02-06-2026 12:36 ]

• Koffie-Verkeerd
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Koffie-Verkeerd

Kiss my rusty sheriff's badge

Dit werkt. ^^^^

+1

Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.

• Indifstublatia
-knip-. Ongetwijfeld goed bedoeld, maar dit werkt niet echt als onderdeel van een goede opbouwende discussie.

[ Voor 70% gewijzigd door rens-br op 02-06-2026 13:08 ]

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Indifstublatia schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 12:34:
[...]Even ter verduidelijking, ik ben hier op Tweakers voor tech-gerelateerde zaken. Als ik iets met voetbal had willen doen, dan had ik wel in de fanshop van FC Twente gekeken of zo, om het dichter bij huis te houden.

Je zou eens op de balk kunnen klikken, dan snap je meteen waarom het tech-gerelateerd is en waarom het anders is dan de fanshop van FC Twente.

• njitter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dank voor dit topic. Ik kon het kruisje ook niet vinden :)

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 18:10

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Bij mij is sowieso de hele zoekbalk verdwenen, zowel op de Mainpage als onder Pricewatch en onder Vraag & Aanbod.

Steam ID = Ackerfiets

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Family Guy schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 13:00:
Bij mij is sowieso de hele zoekbalk verdwenen, zowel op de Mainpage als onder Pricewatch en onder Vraag & Aanbod.
Dat is een designwijziging (die ik ook niet toejuich) die "helemaal past bij het toegankelijker maken van Tweakers" (juist het tegenovergestelde want moeilijk te vinden, zeker voor visueel beperkten, soit), je moet nu gewoon op het vergrootglas tikken.

[ Voor 6% gewijzigd door pagani op 02-06-2026 13:03 ]

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17:43

Esumontere

Floep, banaan.

Family Guy schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 13:00:
Die zit tegenwoordig verstopt onder het vergrootglaasje naast je username. Om een of andere reden.

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 18:10

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Ah, ja, nu zie ik hem... Irritant wel.

Steam ID = Ackerfiets

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17:43

Esumontere

Floep, banaan.

Family Guy schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 13:03:
Ah, ja, nu zie ik hem... Irritant wel.
Met deze custom CSS kan je het weer terug krijgen zoals het was: Zoekbalk altijd zichtbaar & vergrootglas icoon verbergen

• Indifstublatia
-knip-. Ik sta open voor feedback, maar graag wel via de juiste kanalen. In dit geval is dat mijn DM box.

[ Voor 124% gewijzigd door rens-br op 02-06-2026 13:46 ]

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:25
Kan het zijn dat je die balk iedere dag dat je Tweakers bezoekt moet wegklikken. Gisterochtend de balk weggeklikt en de hele dag niks gezien. Vandaag kom ik weer op Tweakers.net en wederom zie ik die balk die ik moet wegklikken.

Gebruik geen Custom CSS of addblockers. Browser: Firefox 151.0.2 op Win 11 25H2
Pagina: 1