WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

Schroefje ontbreekt onderkant IdeaPad 3-15ALC6 Laptop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• JortJelle
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 02-06 13:22
Beste Tweaker,

Ik mis aan de rechter achterkant van mijn laptop (onder de power button) een schroefje, waardoor de onderkant van de behuizing van de laptop los zit.

Waar kan ik (het beste) terecht voor een reserve schroefje zodat de behuizing niet los zit?

Alle reacties

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-06 13:32
Kan je niet even een ander schroefje losdraaien? dan kan je zien wat de maat is.

• Cyriel85
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 16:00
Ooit bij aliexpres een set kleine elektronica schroeven assortiment besteld voor een paar euro, heb je genoeg voor de rest van je leven

Ryzen 5 7500F - ASUS TUF Gaming B650-PLUS - Gigabyte 9070XT - 32GB Kingston Fury Beast 6000

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:58

The Executer

Lekker belangrijk!

Heel soms zit er aan de binnenkant van de kap een reserve-schroefje. Lang niet altijd, maar heb het al een paar keer gezien dus misschien heb je kans.

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:59
Bij een laptop reparatie winkel hebben ze vast een donor ideapad.

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
https://support.lenovo.com/nl/nl/
de klantenservice... voor service aan klanten.. en aangezien je een ideapad hebt, ben jij een klant

The problem with communication is the illusion it has taken place.

• JortJelle
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 02-06 13:22
Ik heb de onderkant geopend en het lijkt een probleem met de scharnieren te zijn

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:54

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

@JortJelle een beetje meer inzet zou wel zo prettig zijn. Een laptop heeft meerdere types schroefje, als je niet weet hoe het schroefje in kwestie heet zou een foto van de plek waar hij zat en van een schroefje uit een vergelijkbare plek geen overbodige luxe zijn.

Idem met "probleem met de scharnieren". We willen je graag helpen, maar dan moet jij ons ook helpen met genoeg informatie.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1