Naar horen zeggen heeft de hoontech:
- een zeer goede prijs/kwaliteit-ratio;
- Lage latency, goede midi-mogelijkheden;
- geen EAX & A3D waardoor hij wat minder geschikt voor games is
En de Live player 5.1/audigy platinum:
- matige prijs/kwaliteit ratio;
- minder goede midi-mogelijkheden;
- EAX waardoor het meer geschikt voor games is;
- een hekel aan via & amd
Nou ja, als je dit leest verslaat de hoontech de creative op z'n sokken, toch?
Maar nu heb ik een aantal vraagjes hierover:
1) Het belangrijkste is dat de geluidskaart goed werkt met Dragon Dictate (voice recognition) Ze raden zelf een Soundblaster 16-based kaart aan.. Is de hoontech hier ook geschikt voor?
2) Verder wil ik veel met midi gaan doen. Klopt het dat de hoontech hier zo goed in is t.o.v. de creative?
3) Een beetje gamen op m'n nieuwe computer wil ik natuurlijk ook wel. Is de hoontech echt zo slecht hierin? Of in ieder geval beter dan mijn huidige Boeder crap-4000 kaartje?
4) Iemand verder nog ervaringen met de hoontech?
Welke speakers kan ik bij de weg het beste kopen? Liefst rond de f300-f400,- Ik d8 aan de Altec Lansing ACS54?? Of de Labtec ATX 5820? (Kom niet met de Creative DTT 2200 aan aub
)
Ok, aan het werk jongens
//edit Spelfauten
- een zeer goede prijs/kwaliteit-ratio;
- Lage latency, goede midi-mogelijkheden;
- geen EAX & A3D waardoor hij wat minder geschikt voor games is
En de Live player 5.1/audigy platinum:
- matige prijs/kwaliteit ratio;
- minder goede midi-mogelijkheden;
- EAX waardoor het meer geschikt voor games is;
- een hekel aan via & amd
Nou ja, als je dit leest verslaat de hoontech de creative op z'n sokken, toch?
Maar nu heb ik een aantal vraagjes hierover:
1) Het belangrijkste is dat de geluidskaart goed werkt met Dragon Dictate (voice recognition) Ze raden zelf een Soundblaster 16-based kaart aan.. Is de hoontech hier ook geschikt voor?
2) Verder wil ik veel met midi gaan doen. Klopt het dat de hoontech hier zo goed in is t.o.v. de creative?
3) Een beetje gamen op m'n nieuwe computer wil ik natuurlijk ook wel. Is de hoontech echt zo slecht hierin? Of in ieder geval beter dan mijn huidige Boeder crap-4000 kaartje?
4) Iemand verder nog ervaringen met de hoontech?
Welke speakers kan ik bij de weg het beste kopen? Liefst rond de f300-f400,- Ik d8 aan de Altec Lansing ACS54?? Of de Labtec ATX 5820? (Kom niet met de Creative DTT 2200 aan aub
Ok, aan het werk jongens
//edit Spelfauten