Ik heb van mijn dochter een probook hp 650 G2 gekregen . Er zit een bit locker defender op (code onbekend .) Ik kan dus niets openen . Maar dat is niet mijn vraag . Ik wil alles wissen en meteen en nieuw besturing systeem plaatsen nl met een DVD van win 10 . Is dit mogelijk ?. Ales al geprobeerd maar loop steeds vast op die Bit Locker defender
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
.software die ik zou willen gebruiken is WIN 10..(staat nu ook waarschijnlijk win 10 op )
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al van alles geprobeerd voor hem op te starten vanop de CD ,( deze draait wel ) .Gebruik bij starten de toetsen combinatie Esc en dan F9 ,F10 enz . Kan wel in de diagnose geraken en harde schrijf testen en geheugen , maar anders niet .Weet iemand raad of is dit onmogelijk om hem nog te gebruiken ? Met dank
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
.software die ik zou willen gebruiken is WIN 10..(staat nu ook waarschijnlijk win 10 op )
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al van alles geprobeerd voor hem op te starten vanop de CD ,( deze draait wel ) .Gebruik bij starten de toetsen combinatie Esc en dan F9 ,F10 enz . Kan wel in de diagnose geraken en harde schrijf testen en geheugen , maar anders niet .Weet iemand raad of is dit onmogelijk om hem nog te gebruiken ? Met dank