"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Intentionally left blank
Da's vreemd, plaatje heb ik gewoon geplakt maar het lijkt te komen door de tracker die ik niet gebruik want uitgelogd loopt daar de tracker.crisp schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 08:32:
Ik zie geen plaatje, maar even ter confirmatie: heb je gekeken of het mischien door custom css wordt veroorzaakt?
Is het technisch mogelijk om te controleren of bijvoorbeeld de tracker actief is het anders volledig te vullen?
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
Je kan niet direct in de editor plakken, je moet het fotoalbum openen
Dan gebruik je dus waarschijnlijk custom CSS om de tracker te verbergen. Daar kunnen wij helaas geen rekening mee houden, dat zou de snippet dan zelf moeten doen.maar het lijkt te komen door de tracker die ik niet gebruik want uitgelogd loopt daar de tracker.
Is het technisch mogelijk om te controleren of bijvoorbeeld de tracker actief is het anders volledig te vullen?
Intentionally left blank
Als de tracker is opengeklapt, zie hieronder.
Dan heb je geen kruisje om de oranje balk weg te klikken.
/f/image/K1xXh7jrbC8fz2aUUeXxY9Gt.png?f=fotoalbum_large)
Als je het dichtklapt, zie je ineens wel een kruisje.
Ik neem aan dat de meeste mensen by default de tracker open hebben staan? Die zien dus nooit een kruisje om de balk weg te krijgen
Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?
Ah, misschien een goede nieuwe feature?crisp schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 08:52:
[...]
Je kan niet direct in de editor plakken, je moet het fotoalbum openen![]()
[...]
Dan gebruik je dus waarschijnlijk custom CSS om de tracker te verbergen. Daar kunnen wij helaas geen rekening mee houden, dat zou de snippet dan zelf moeten doen.
Betreft het feit dat het door custom CSS komt, dank! Dan is dat voor mij voldoende en hoeft daar verder geen aandacht aan besteed te worden.
* Meg gunt @crisp een bakje koffie nu.
Komt dat niet door de 110% zoom bij jou?TripleQ schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 09:01:
Volgens mij krijg ik dit ook voor elkaar, zonder custom css.
Dan heb je geen kruisje om de oranje balk weg te klikken.[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik neem aan dat de meeste mensen by default de tracker open hebben staan? Die zien dus nooit een kruisje om de balk weg te krijgen
Misschien ooit, is technisch nog niet echt triviaal met ons huidige component; meanwhile zou hij een melding moeten geven dat je het fotoalbum moet openen om plaatjes te uploaden, maar die check kijkt alleen naar data:-url's en blijkbaar kan het ook een blob: zijn - ik heb daar een ticket voor gemaakt.
Intentionally left blank
1
2
3
| twk-alert-bar {
display: none !important;
} |
[ Voor 31% gewijzigd door Mr-D. op 02-06-2026 10:02 ]
Maar echt.Karp schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 10:14:
Mag ik hier op inhaken en zeggen dat lichtgrijs op oranje echt een onleesbare kleurencombinatie is? 😬
Had even de color dropper op knvb.nl gebruikt. Nu is het een soort van te vaak gewassen oranje. Blegh.
Dat de zoekbalk moest wijken voor deze onzin vind ik ook wat van trouwens. Maar goed.
[ Voor 11% gewijzigd door mOrPhie op 02-06-2026 10:31 ]
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Niet dat ik hem mis, maar ben benieuwd waar het juist over gaat.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Als je het niet probeert, kun je het sowieso niet.
Zo'n snippet was er altijd al.Mr-D. schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 10:01:
ik heb eeb css snipet gemaakt en dan is de irritante balk gewoon weg.code:anders zoeken op verwijder WK banner in custom css in je profiel.
1 2 3twk-alert-bar { display: none !important; }
Verberg de altijd zichtbare Black Friday / WK banner.
Had even snel gezocht maar dus niet de juiste zoekterm gebruikt, maar dan weet ik meteen dat het ook de Black Friday en andere banners verbergt.Wolly schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 11:28:
[...]
Zo'n snippet was er altijd al.
Verberg de altijd zichtbare Black Friday / WK banner.
Hmm, ik heb eenzelfde topic lopen. Ik zie het kruisje dus niet, ook niet met de tracker ingeklapt.TripleQ schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 09:01:
Volgens mij krijg ik dit ook voor elkaar, zonder custom css.
Dan heb je geen kruisje om de oranje balk weg te klikken.[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dit heeft alles te maken met responsive design. Als een design niet responsive is opgebouwd (iets wat Tweakers voorheen wél was), dan krijg je dit soort problemen bij een heleboel gebruikers. Ik heb inmiddels 12 gebruikers van Tweakers gesproken die net als ik geen énkel kruisje zien.
Dat wegklikken gaat geheel automatisch en onbewust. Weet via dit topic wat ik gemist heb.Blasterxp schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 10:58:
Jullie zouden bij moeten houden hoeveel % van de gebruikers die balk direct weg klikt.