Ik heb een gatenzaag die vast is komen te zitten op zijn boorkop (schroef). Vraag me niet hoe maar hij zit inmiddels al ruim een maand vast zo.
Ik heb geen bankschroef en helaas al 5-6 mensen gevraagd die er ook geen hebben maar is er een manier zonder bankschroef om dit los te krijgen? Ik heb al geprobeerd kruipolie erin te doen en te draaien maar het zit loeivast. Het is een simpel goedkoop setje (uit mijn hoofd 49 euro bij de Hornbach) dus vervangen is een optie maar ik wil toch proberen of er een manier is dit los te krijgen waarbij de boor + boorkop heel blijven en het liefst de boormachine ook.
Iemand een tip/trick?
:strip_exif()/f/image/0ryOHUqH2M4c2XItyiWKxdsx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UEk2MQxp1cWqxZxWYlgpS741.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb geen bankschroef en helaas al 5-6 mensen gevraagd die er ook geen hebben maar is er een manier zonder bankschroef om dit los te krijgen? Ik heb al geprobeerd kruipolie erin te doen en te draaien maar het zit loeivast. Het is een simpel goedkoop setje (uit mijn hoofd 49 euro bij de Hornbach) dus vervangen is een optie maar ik wil toch proberen of er een manier is dit los te krijgen waarbij de boor + boorkop heel blijven en het liefst de boormachine ook.
Iemand een tip/trick?
:strip_exif()/f/image/0ryOHUqH2M4c2XItyiWKxdsx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UEk2MQxp1cWqxZxWYlgpS741.jpg?f=fotoalbum_large)