WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

Vraag

• Megazip
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-06 19:19
Hallo!
Ik wil de Poco F8 Pro kopen, maar er valt mij iets op.

Bij dit toestel staat introductie jaar 2024 en updates minimaal 36 maanden:
https://www.bol.com/nl/nl/p/xiaomi-poco-f8-pro-5g-12gb-256gb-blauw-dual-sim/9300000250505809/
Introductie en ondersteuning
Introductiejaar
2024
Introductiemaand
November
Ondersteuning met updates
Minimaal 36 maanden na introductiedatum
Frequentie beveiligingsupdates
Niet bekend

Bij dit toestel via SuperTech staat introductie jaar 2025 en updates minimaal 24 maanden

https://www.bol.com/nl/nl/p/xiaomi-poco-f8-pro-smartphone-zwart-12gb-256gb/9300000254412250/?cid=1780148956061-3341029757224

Introductie en ondersteuning
Introductiejaar
2025
Introductiemaand
November
Ondersteuning met updates
Minimaal 24 maanden na introductiedatum
Frequentie beveiligingsupdates
Niet bekend

Dit zijn dus kennelijk niet dezelfde telefoons of 2024 is fout, maar dat klopt wel weer met 24 maanden updates
Of 2025 is fout, maar dat klopt weer niet met 24 maanden updates.

Mijn vraag is eigenlijk, is dit bij Bol wel te vertrouwen, is het mogelijk een toestel niet voor de Europese markt of een andere reden.

Ik heb het aan de Bol partner Tech Store gevraagd. Maar zeggen daar niets over.

Hun prijs is veel lager, is er iets bekend over Tech Store?

Dank,

Megazip

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:51
Wat je ziet is dat er 2 3de partijen hier via Bol.com marktplaats verkopen, dus dat is niet Bol.com zelf.

Die verkopers zijn dus verantwoordelijk om aan te geven in hun informatie wat klopt. In dit geval klopt het niet bij de eerste verkoper, want een simpele zoekactie toont dat de Poco F8 Pro uit einde 2025 stamt. Grote kans dat er een kopie/plak actie heeft plaatsgevonden en de informatie niet volledig bijgewerkt is na die tijd.

Wederverkopers kunnen zeker grijze import verkopen. Dus ga uit wat je bij de fabrikant zelf op de website vindt qua informatie over updates. Neem ook gerust contact op met Bol.com zelf dat je tegengestelde informatie ziet op hun website en dat de verkopers niet reageren.

• Megazip
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-06 19:19
Dank je!

Inmiddels bericht van partner Bol Tech Store:

‐----------------

Hallo, dit product is uitgebracht in 2025. Het heeft 2 jaar garantie.

Wat betreft het probleem dat er soms verschillende informatie over hetzelfde product wordt weergegeven, kan dit komen doordat andere verkopers soms onjuiste informatie invullen, aangezien productinformatie over bol door alle verkopers kan worden gewijzigd.

Super Tech

‐‐‐-----------

Niet een echt antwoord, kan ook grijze import zijn.

Dan misschien iets meer betalen bij Xiaomi.

Dank!

‐---------------