Studentenkamer vinden op Universiteit Twente campus

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• ocmer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:03
Mijn zoon gaat komend schooljaar studeren aan de Universiteit Twente en wil graag op de campus wonen, net zoals zijn pa lang geleden :) . Via Roomspot en de Student Union heeft hij al op tientallen kamers gereageerd, maar hij krijgt zelfs geen enkel antwoord. We wonen op ruim 2 uur reistijd van Enschede en hopen niet tientallen keren op en neer te moeten rijden om te hospiteren. Hij weet niet goed wat nu de juiste aanpak is.

Heeft iemand tips of ervaringen om een kamer op de UT te vinden? Of heeft iemand misschien zelfs een kamer in de aanbieding? _/-\o_

Alle reacties

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22:34
Haha - probeer eerst eens op alle kamers BUITEN de campus te reageren - als je die hebt kan je altijd nog doorverhuizen.
Vergeet niet dat je ook nog moet hospiteren, als je 2 u enkele reis moet puur om aan de deur een "sorry de vorige heeft hem gekregen" te horen, dat voelt nogal kud.

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:58
Ik probeerde eerst ook de campus, maar was het 'daten' al snel zat. Dat was ongeveer 17 jaar geleden en toen was het al druk en waren er woningen te weinig. Ik dacht uiteindelijk een klik te hebben binnen een groep en het duurde uren voordat ze het eens konden worden, maar ze kozen toch voor een ander. Daarna met een vriend een makelaar gevonden en zo een woning midden in de stad gevonden, dicht bij het station. Erg van genoten en absoluut geen spijt gehad van de keuze niet op de campus te wonen. Vrienden en mijn broertje woonde er wel, maar uiteindelijk ben je er vrij snel en het station dichtbij hebben was ook top. Ik zou dus de stad niet uitsluiten. Uiteindelijk gaat iedereen toch wel vaak de stad in, je valt niet buiten de groep door niet op de campus te wonen. Vaak kwamen ze juist bij ons langs. Good times!