Toon posts:

Playstation 2, goede deal?

Pagina: 1
Acties:
  • 322 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een scooter staan die ik graag wil verkopen (voor 2500 piek), en nou hoorde ik van een gast dat hij graag zijn PS2 + een bedrag wou ruilen voor mijn scoot.

Is dus een PS2 met extra controller, memorycard, Gran Turismo 3, X Squad en Tekken Tag Tournament.

Hoeveel kan ik van het verkoopbedrag van mijn scoot aftrekken als ik dit erbij krijg? 1000 piek?

En nog iets, DVD op een PS2, is dat iets of is mijn DXR3 net zo goed?

Verwijderd

Ik zou het doen :) ga ervoor... 2 top spellen (behalve X Squad dan) Heb die 2 spellen ook.. en ze zijn super! ;) Hhhmm.. ff uit rekenen. 3 spellen dat is dus 450 piek... PS2 1000... memcard.. 100 piek... en een controller dat is 60...= 1610 piek...net slecht :) Alvast veel plezier met spelen :)

Verwijderd

Topicstarter
Ok

Maareh hoe goed is de DVD playback van de PS2? Vergelijkbaar met een standalone DVD speler? Ik heb verder geen Dolby Digital output of iets in die trant nodig

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Op vrijdag 21 september 2001 10:47 schreef SilverAkira het volgende:
Ik zou het doen :) ga ervoor... 2 top spellen (behalve X Squad dan) Heb die 2 spellen ook.. en ze zijn super! ;) Hhhmm.. ff uit rekenen. 3 spellen dat is dus 450 piek... PS2 1000... memcard.. 100 piek... en een controller dat is 60...= 1610 piek...net slecht :) Alvast veel plezier met spelen :)
Ik weet niet of dit klopt, maar als jij iets nieuw voor f1610 kan kopen, dan is het tweedehands niet f1500,- waard.
Ik zou zeker minder bieden, f1250,- of zo.
Want dat derde spel is niet interessant, dus trek maar f150,- af van het bedrag = f1460 als je de hele set nieuw koopt. Als ik er nu zo over denk, dan is f1250,- nog veel. Ligt er een beetje aan hoe oud de ps2 is (garantie en zo). Ik zou gewoon f2500 voor je scooter vragen, en voor dat geld een omgebouwde ps2 kopen. Ben je veel voordeliger uit.

Succes

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Verwijderd

Op vrijdag 21 september 2001 11:06 schreef ViNcE het volgende:

[..]

Ik weet niet of dit klopt, maar als jij iets nieuw voor f1610 kan kopen, dan is het tweedehands niet f1500,- waard.
Want dat derde spel is niet interessant, dus trek maar f150,- af van het bedrag = f1460 als je de hele set nieuw koopt. Als ik er nu zo over denk, dan is f1250,- nog veel. Ligt er een beetje aan hoe oud de ps2 is (garantie en zo). Ik zou gewoon f2500 voor je scooter vragen, en voor dat geld een omgebouwde ps2 kopen. Ben je veel voordeliger uit.

Succes
of gewoon voor de PS2 + nog 1500 gulden gaan, maar ik zou sowieso niet echt voor een PS2 gaan, maar das mijn mening :) tenzij je heel graag een DVD speler wilt en een redelijke console natuurlijk. En de DVD speler _schijnt_ net zo goed te zijn als een 'normale' DVD speler.

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Op vrijdag 21 september 2001 11:10 schreef null_brain het volgende:

[..]
En de DVD speler _schijnt_ net zo goed te zijn als een 'normale' DVD speler.
de dvd IS net zo goed als een redelijke stand alone (tuurlijk is ie minder als een speler van 2000 piek) en de dvd is zeker weten beter dan een dxr3 op een tv.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:12
Alleen die PS2 en GT3 is al die scooter waard >:)

Maar ik zou idd afhankelijk van de leeftijd van dat ding er iets van 1000,- voor bieden en 1500 voor je scoot.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Op vrijdag 21 september 2001 10:52 schreef Ex_Inferis1 het volgende:
Ok

Maareh hoe goed is de DVD playback van de PS2? Vergelijkbaar met een standalone DVD speler? Ik heb verder geen Dolby Digital output of iets in die trant nodig
Yep... zker weten! Met dank aan de Emotion Chip wordt de DVD kwaliteit ook beter (hogere bitrate) :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 21 september 2001 11:06 schreef ViNcE het volgende:

[..]

Succes
Je snap het niet helemaal, ik probeer dus te zeggen dat ik er 1000 piek voor wil geven (dus scoot tegen ps2 + 1500 piek)

dus dan ben ik van mijn scooter af en heb ik een ps2+gt3 en alle shit en 1500 piek

Verwijderd

Bij mij thuis is DVD best wel goed. Ik had echter al een DVD speler staan van 1500 piek en die is toch wel een stuk beter :P

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:12
Op vrijdag 21 september 2001 12:43 schreef Sjawarmaman het volgende:
Bij mij thuis is DVD best wel goed. Ik had echter al een DVD speler staan van 1500 piek en die is toch wel een stuk beter :P
In beeldkwaliteit of bediening?

Flickr | Lego collectie

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:46
Ik heb echt niets opte merken over DVD, vind het erg goed.

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik overigens mijn oude PSX controllers en memorycard gebruiken op een PS2?

Verwijderd

Ja :) En je spellen ;)

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
ehmmm nee !!.. de ps2 is vanaf 28september maar 689piek mensen!!..en geen 1000piek meer..

Verwijderd

Topicstarter
Ja precies

Een PS2+GT3 gaat 800 piek kosten

Memory card en extra dual shock heb ik nog van PSX

Dus ik ga de prijzen wat aanpassen of gewoon mijn scoot aan iemand anders verkopen en zelf een ps2 kopen!

Verwijderd

Vet bruut, waar haal je die info vandaan? ik ga nu sparen $$$

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Op dinsdag 25 september 2001 16:27 schreef Kev0867 het volgende:
ehmmm nee !!.. de ps2 is vanaf 28september maar 689piek mensen!!..en geen 1000piek meer..
Ah vanaf 28 september .. dat wilde ik weten :) . Thnx.

PC Specs

Verwijderd

Op vrijdag 21 september 2001 12:59 schreef TAG_Speedy het volgende:

[..]

In beeldkwaliteit of bediening?
Beeld, maar het verschil is niet groot. Zeker niet als je het op een oudere TV speelt
Pagina: 1