Vraag


  • Johann0r
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06 18:47
Ik heb een wmip-004 en hij staat altijd op de eco stand. Als ik via de app 'boost heat' instel springt hij meteen weer terug. Wordt dit wel ondersteund door dit type warmtepomp? Ook heb ik vorig jaar nog nooit een defrost gezien en draait de ventilator altijd vrij rustig.

Getest met bypass helemaal dicht zodat alles via de Weau loopt. Dit in combinatie met een intex zandfilterpomp Model SX2100.

Alle reacties


  • PCJR
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-06 14:56
Ik heb de wmip 004 02, en kan wel boost pakken. Op eco loopt ie op 950w. Op boost rond 1050w. Geen id wat efficienter is, ik zoi graag de cop of output kw willen zien of meten.

Probleem is dat ik na 7 uur draaien, bovenkant bevroren heb vandaag. Sommige zeggen is normaal, andere zeggen is wsl te weinig koelmiddel. Ding is 2dagen oud.

Probeer jij eens de smartlife app. Eerst weau deleten uit de weau app.

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||