[Firefox] Bestand-menubalk blijft terugkomen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Chief_B
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:41
Ik heb een irritant probleem met het Bestand enzovoort balkje linksboven mijn tabbladen in Firefox, deze blijft maar terugkomen en verdwijnt alleen als ik in 'werkbalk aanpassen' 'standaardwaarden herstellen' kies maar als ik Firefox dan afsluit en weer opstart is de balk weer terug.

Bestand Bewerken Beeld Geschiedenis Bladwijzers Extra Help

Heeft iemand misschien een idee wat ik nog meer kan proberen ?

The Chief

Alle reacties

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Als je in het menu Beeld -> Toolbars* -> Menu bar* uitvinkt, zou deze ook verborgen moeten zijn. Als ie dat niet onthoudt, is er mogelijk iets mis met je profiel. Dan zou ik eens met een schoon profiel beginnen. Start een tweede Firefox vanaf de command line:
firefox -p -no-remote
In het opgekomen scherm kun je een nieuw profiel maken. Schakel het vinkje dat ie altijd het laatstgekozen profiel moet gebruiken uit, zodat je de volgende keer een vraag krijgt, om verwarring te voorkomen.

(* dat is de Engelse benaming, zelf even vertalen indien nodig.)

Koop al mijn ads!

• Tommiiee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:04
Op Alt drukken op je toetsenbord?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Als je het zelf al een 'Suf probleem met Firefox balkje' vindt zijn, dan is het vast geen topic waard :P Ik pas de titel dus wat aan zodat duidelijker is welk probleem dan.

Inhoudelijk: Menu Beeld - Werkbalken - vinkje weghalen? (NL versie van Room42 in "[Firefox] Bestand-menubalk blijft terugkomen")

[ Voor 18% gewijzigd door F_J_K op 28-05-2026 16:38 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Chief_B
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:41
Dank je wel Room42 het is gelukt met een nieuw profiel.

The Chief