Set up gaming PC

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• MavrickBDG
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 17:44
Hallo,

Beste mensen,

Ik zou jullie mening eens willen vragen.

Ik ben van plan om een pc Set up samen te stellen

Voor het gamen van shooters zoals Call Of Duty/battlefield

Zoudens jullie mij eventueel raad en tips kunnen geven voor de onderdelen die ik zou nodig hebben voor het samen te stellen.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is voor te gamen, shooters zoals call of duty en battlefield resolutie 1080.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is tussen de 1500 en 2000 euro.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?

Ik heb nog geen randapparatuur.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou alle onderdelen moeten nodig hebben om een setup te kunnen samenstellen

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben nogal den fan van het merk MSI.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Ga je overklokken?
Ik zou graag een zeer goede prestatie willen bekomen.

Wat verwacht je van ons?
Tips en welke onderdelen het beste zijn om dit te kunnen samenstellen.

[ Voor 114% gewijzigd door MavrickBDG op 28-05-2026 16:11 ]

Alle reacties

• maubaan
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 15:55
tip, gooi je artikelen ff als klikbare linkjes hier in zodat we niet alles hoeven op te zoeken.
wat is je vraag met deze post precies, die mis ik.

wil je dat er iemand mee denkt in je aankoop of wil je dit gewoon delen?

wat is je budget, heb je al rand apperatuur?

Overigens welke COD en BF versie, cod 1 en MW2 zit nog al wat ruimte verschil in qua opslag, zelfde voor BF

[ Voor 26% gewijzigd door maubaan op 28-05-2026 15:34 ]

I9-9900K | Asro Z390 PHANTOM GAMING 9 Z390 | GiBy8GB D6 RTX 2070 Windforce 8G | Corsair RM550X (2018) 550W ATX24 | Cooler Master ML120L RGB | Corsair Vengeance LPX 32 GB | NZXT H500

• MavrickBDG
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 17:44
Ik zou graag willen weten of dit een goede samenstelling is voor een pc build voor de laatste nieuwe call of duty en battlefield en verdere nieuwe shooters dat in de toekomst gaan uitkomen

• Apart
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:42
DKA beleid even lezen. Linkjes naar externe site dus niet. Van je linkjes kan ik opmaken dat je graag een PC hebt met een witte uitstraling?

Je kan je vragen in de openingspost ook even beantwoorden. Zonder budget kunnen we je gewoon een 9950X en 5090 aanraden toch? ;)

Call of Duty heeft over het algemeen het liefst een AMD GPU. De RTX 5070 is in principe ook te duur voor een 12GB VRAM videokaart. De rest van de artikelen kan ook zeer zeker een stuk goedkoper, waardoor je uiteindelijk een sterker systeem krijgt. De Samsung NVMe is bijvoorbeeld ook veel te duur, en zijn er betere voedingen op de markt voor die prijs.

[ Voor 45% gewijzigd door Apart op 28-05-2026 15:59 ]

https://ko-fi.com/apart

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 17:47
Zoals je in de Desktop Best Buy Guide kunt zien wordt er een nieuwe 1080p game PC voorbereid, daar wordt aangestuurd op een AMD CPU: BBG Forum topic