Ik ben een 3D modelleur.
Om snel acties te kunnen maken heb ik mijn muis behoorlijk aangepast, en een 2e toetsenbord helemaal aangepast met macros.
Mijn rechterhand op de muis en de linkerhand vliegt over beide toetsenborden heen.
Maar in bepaalde situaties gebeurt er iets onverwachts in mijn programma wat ik niet kan verklaren.
Blijkbaar een toets/muis actie gedaan die te onwillekeurig was.
Ik ben op zoek naar een soort log van mijn muis/toets acties.
Dan kom je al gauw uit op een keylogger, maar dan weet ik ook niet meer of dat allemaal veilig is.
Heeft iemand een suggestie voor software die mijn toets en muis activiteit bij kan houden?
Ik werk met Tekla Structures op een HP workstation
Muis Logitech G900, 2e toetsenbord Sharkoon Skiller.
Wel gegoogled, maar niets durven downloaden.
Wel topic gevonden over keyloggers, maar daar werd alleen de spyware ellende benoemd.
Wie heeft een suggestie?
Groet George Koeleman
Om snel acties te kunnen maken heb ik mijn muis behoorlijk aangepast, en een 2e toetsenbord helemaal aangepast met macros.
Mijn rechterhand op de muis en de linkerhand vliegt over beide toetsenborden heen.
Maar in bepaalde situaties gebeurt er iets onverwachts in mijn programma wat ik niet kan verklaren.
Blijkbaar een toets/muis actie gedaan die te onwillekeurig was.
Ik ben op zoek naar een soort log van mijn muis/toets acties.
Dan kom je al gauw uit op een keylogger, maar dan weet ik ook niet meer of dat allemaal veilig is.
Heeft iemand een suggestie voor software die mijn toets en muis activiteit bij kan houden?
Ik werk met Tekla Structures op een HP workstation
Muis Logitech G900, 2e toetsenbord Sharkoon Skiller.
Wel gegoogled, maar niets durven downloaden.
Wel topic gevonden over keyloggers, maar daar werd alleen de spyware ellende benoemd.
Wie heeft een suggestie?
Groet George Koeleman