Vraag

• viezefru
  • Registratie: Juni 2022
  • Nu online
Hallo allemaal!

Ik ben op zoek naar een nieuwe tv omdat de huidge wat vlekken krijgt. Nu ben ik een leek op dit gebied maar zag ik toevallig een tv bij overstappennaar Ziggo. Is deze tv een beetje ok? Het betreft modelnr UE55M74HAUXXN.

Wat is je budget?
800 eu

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik kijk voornamelijk series en films op apps zoals netflix of videoland, en game graag (ps4).

Wat heb je zelf al gevonden?
De tv die gratis wordt aangeboden bij overstap naar Ziggo UE55M74HAUXXN

Welke vragen heb je hier nog over?
De overstap ga ik sowieso doen, aangezien ik hetzelfde betaal bij KPN. Maar ik kan dan ook gaan voor korting. Is deze tv een beetje een goede tv? Zou je zelf voor deze deal gaan?

Alvast bedankt voor eventuele reacties!

Alle reacties

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:34
Die Samsung M70H is een instap/budget model. Of die tv een goede tv is hangt af van wat je gewend bent en wat je wil. Objectief gezien is dit geen tv met goede beeldkwaliteit, maar wellicht wel beter dan wat je nu hebt. Voor jouw gebruik kan dat overigens prima zijn. Geen idee wat voor tv je nu hebt. Als je daar tevreden over was en je bent een leek op dit gebied, dan schat ik zo in dat je geen hele kritische kijker bent. Dan geef je waarschijnlijk niet heel veel om goede tot zeer goede beeldkwaliteit en ben je bereid daarvoor te betalen. Dat is uiteraard prima en niet negatief bedoelt :)

Als je die M70H gratis bij een Ziggo abonnement krijgt kan dat best een goede keuze zijn. De korting die je bij Ziggo krijgt is waarschijnlijk lager dan de waarde van deze TV (ca € 600 - € 650).

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal | Xbox Series X |

• viezefru
  • Nu online
Hulleman schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 13:56:
Die Samsung M70H is een instap/budget model. Of die tv een goede tv is hangt af van wat je gewend bent en wat je wil. Objectief gezien is dit geen tv met goede beeldkwaliteit, maar wellicht wel beter dan wat je nu hebt. Voor jouw gebruik kan dat overigens prima zijn. Geen idee wat voor tv je nu hebt. Als je daar tevreden over was en je bent een leek op dit gebied, dan schat ik zo in dat je geen hele kritische kijker bent. Dan geef je waarschijnlijk niet heel veel om goede tot zeer goede beeldkwaliteit en ben je bereid daarvoor te betalen. Dat is uiteraard prima en niet negatief bedoelt :)

Als je die M70H gratis bij een Ziggo abonnement krijgt kan dat best een goede keuze zijn. De korting die je bij Ziggo krijgt is waarschijnlijk lager dan de waarde van deze TV (ca € 600 - € 650).
Bedankt voor je behulpzame reactie! Ik vind het wel belangrijk dat ik er in iedergeval op vooruit ga. Momenteel heb ik een Samsung UE40MU6120WXXN.

Weet jij misschien of de aangeboden tv door Ziggo beter is?

Daarnaastben ik benieuwd naar dezelfde prijsklasse, betere alternatieven?

Alvast bedankt!

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:37

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Je bent erg karig in je eigen inzet en dat is wel verplicht. Er wordt hier verwacht dat je je eerst zelf probeert in te lezen en daarna de vragen stelt die nog over blijven. Je kunt bijvoorbeeld je oude en nieuwe televisie eenvoudig met elkaar vergelijken in de Pricewatch en dan zie je duidelijk de verschillen. Blijven er dan vragen over, dan kun je die hier gerust stellen.

• viezefru
  • Nu online
dmantione schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 16:44:
Je bent erg karig in je eigen inzet en dat is wel verplicht. Er wordt hier verwacht dat je je eerst zelf probeert in te lezen en daarna de vragen stelt die nog over blijven. Je kunt bijvoorbeeld je oude en nieuwe televisie eenvoudig met elkaar vergelijken in de Pricewatch en dan zie je duidelijk de verschillen. Blijven er dan vragen over, dan kun je die hier gerust stellen.
Begrijpelijk, maar eerlijk gezegd heb ik al wel onderzoek vooraf gedaan, maar ik snap er gewoon niet heel veel van. Helaas kan ik het nieuwere model UE55M74HAUXXN niet vinden in de pricewatch. Maar wellicht doe ik iets verkeerd. Ik zal nog een poging doen en op basis daarvan een keuze maken. Bedankt!

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:37

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Ik zie het, het is een nieuw model dat nog niet in de PW is aangemaakt, maar andere modellen in de serie zijn dat al wel:

product: Samsung Mini LED M7XH

... klik er eentje van 55" aan, de verschillen met de televisie die Ziggo aanbiedt zijn erg klein.

• viezefru
  • Nu online
dmantione schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 17:34:
Ik zie het, het is een nieuw model dat nog niet in de PW is aangemaakt, maar andere modellen in de serie zijn dat al wel:

product: Samsung Mini LED M7XH

... klik er eentje van 55" aan, de verschillen met de televisie die Ziggo aanbiedt zijn erg klein.
Bedankt! Dat zal ik doen :)
Pagina: 1