Vraag

• jpvdbk
  • Registratie: Mei 2026
  • Laatst online: 29-05 16:40
Ik heb mijn Formation Flex gekoppeld via mijn iPhone en merk dat de stappen in het volume erg groot zijn. Tussen stap 2 en 3 is het een verschil van 'net niet goed kunnen horen', naar 'te hard om op de achtergrond aan te hebben staan'.

In de B&W app kan ik dit niet instellen, ik heb mijn Spotify afspeelvolume op 'laag' gezet en wanneer ik het volume op de speaker zelf lager of hoger zet (touch toetsen) zijn de stapjes kleiner. Echter vanaf de telefoon zijn de stappen weer te groot.

Is er een oplossing bekend? Of is het een Spotify issue?

Alle reacties

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-05 16:45
Wat heb je zelf al opgezocht? Er is best wel veel te vinden als je even zoekt, zoals bijvoorbeeld dit artikel: iPhone Bluetooth Volume Too Low? Here’s How to Fix It - BoomSpeaker . Ik zeg niet dat alles hierin nuttig is, maar je kan hier eens doorheen lopen en kijken of er iets bij zit dat voor jou werkt. Zet de output van Spotify sowieso eens hoger, dat kan al een stuk helpen. Bedenk dat je nu drie verschillende volumeregelingen met elkaar laat vechten en het is slimmer om te zorgen dat in ieder geval de output voldoende is om mee te werken.

• jpvdbk
  • Registratie: Mei 2026
  • Laatst online: 29-05 16:40
Archer, dank voor je tips. De stappen in link geprobeerd en volume Spotify op max, maar dat wil ook niet helpen. Speel trouwens af via Airplay en het artikel is meer gebaseerd op BT.

Wellicht dat een berichtje naar B&W uitkomst kan bieden.

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-05 16:45
Dat is sowieso een nuttige stap om te zetten. Maar heb je de 'normale' bluetooth verbinding dan ook al geprobeerd? Geeft dat hetzelfde effect?