Het perfecte excuus voor een upgrade: maak je huis WK-klaar…

Pagina: 1
Acties:

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:38
Artikel: .plan: Het perfecte excuus voor een upgrade: maak je huis WK-klaar met deze d...
Auteur: @Tweakers Partners

uhm... heb ik het goed als ik zeg dat dit geen van alle echte deals zijn? ik zie in de pricewatch voor alle producten dat de "actieprijs" gelijk is aan de prijs zoals het laatste halfjaar zichtbaar is. de adviesprijs wordt nooit gehaald.

ruikt en klinkt bijna als oplichting / rotte vis.

ik zou nog eens goed nadenken of je wel op deze manier .ADV artikelen kan publiceren...

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Volgens mij voldoet dit op z'n zachtst gezegd niet aan de geest van https://www.acm.nl/nl/ver...ormeren/prijzen-vermelden
De adviesprijs is nog net niet doorgestreept..
Als u een aanbieding wilt doen, dan mag dat. Vergelijk uw aanbiedingsprijs in dat geval alleen met de laagste prijs die u hebt gebruikt in de afgelopen 30 dagen.

[ Voor 41% gewijzigd door Olaf van der Spek op 28-05-2026 09:09 ]

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:13

MiBe

Communitymanager
Hoi @nachtnet & @Olaf van der Spek. We proberen gesponsorde content altijd op een zo transparant mogelijke manier te brengen (met o.a. een advertorial-header en een disclaimer-blok onderaan de gesponsorde content), zodat er in ieder geval geen twijfel over kan bestaan of dit een redactioneel artikel betreft of niet. Om ervoor te zorgen dat iemand altijd goed kan beoordelen of iets een goede aanbieding is of niet, vermelden we ook altijd een link naar de Pricewatch waarin onder meer de prijzen bij andere retailers en de prijsgeschiedenis van het desbetreffende product zichtbaar zijn. Begrijp ik het echter goed dat jullie echter vooral vallen over het feit dat het woordje 'deals' in de titel / tekst wordt gebruikt evenals het feit dat naast de MediaMarkt-prijs en de Pricewatch-link ook de adviesprijs van de fabrikant wordt genoemd?

Uiteraard heb ik ook even naar de gelinkte ACM-pagina gekeken, het is mij op dit moment niet geheel duidelijk of dit daar ook onder valt (gezien het daarna ook specifiek over doorgestreepte prijzen en geclaimde kortingspercentages wordt gesproken). Kleine disclaimer: Ik zeg dus niet direct dat het er niet onder valt, maar dat zou ik even uit moeten zoeken met het team dat hier verantwoordelijk voor is. Ik neem jullie feedback in ieder geval mee en zorg dat er kritisch naar gekeken wordt.

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Sowieso is een advertorial wat vreemd, voor mij dan, onder een .plan

I´d rather be a hypocrite than the same person forever (Yauch)| 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• Olaf van der Spek
  • Niet online
franssie schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 18:08:
Sowieso is een advertorial wat vreemd, voor mij dan, onder een .plan
Dat lijkt gefixed.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
MiBe schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 18:03:
Begrijp ik het echter goed dat jullie echter vooral vallen over het feit dat het woordje 'deals' in de titel / tekst wordt gebruikt evenals het feit dat naast de MediaMarkt-prijs en de Pricewatch-link ook de adviesprijs van de fabrikant wordt genoemd?
Si
Pagina: 1