Vraag

• Rastapopoulos
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:42
Hi allen,

Ik probeer de Panasonic TV-65Z95BEG te kopen.

Deze is enkele maanden geleden nog nieuw uitgekomen en op verschillende sites, waaronder Tweakers zelf, vind ik mooie reviews. Maar de tv is nergens te koop, zelfs niet bij Panasonic zelf.

In de pricewatch staat hij te koop bij slechts 1 winkel, maar als je doorklikt staat er dat hij pas leverbaar is vanaf 21 september. Dat lijkt mij sterk, want tegen die tijd is de tv alweer een jaar oud.

Nu zitten er hier op Tweakers wel wat kenners, dus ik vroeg mij af of iemand hier weet hoe dit kan en of dit nog opgelost gaat worden? (Of moet ik op zoek naar een andere tv?)

Bij voorbaat dank voor de moeite van het reageren.

Alle reacties

• X0X Chevy X0X
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:22
Goedenavond.

Ik werk in een winkel waar we ook Panasonic dealer waren maar inmiddels is de wand bij ons afgebroken. Na de overname van de tv tak door de Chinese partij skyworth is het laatste bericht dat wij van Panasonic ter gehore hebben gekregen dat skyworth de merknaam voor tv’s voort zou zetten in Europa maar in hoeverre dat doorzet durf ik niet te zeggen. Er waren aankondigingen in februari met intrede in april maar sindsdien is het stil.

Wij zij inmiddels ook geen dealer meer. Ze zijn in winkels al niet meer te verkrijgen of het moet al overgebleven voorraad zijn en er is geen nieuwe voorraad verkrijgbaar ook niet van de 2025 modellen, al sinds januari niet meer. Of dat dus nog gaat komen is onbekend. Mocht het wel komen dan zou de september datum kunnen kloppen.

daarnaast is de tv sectie van de Panasonic site ook verdwenen. Dus waar ze precies mee gaan komen en hoe of wanneer is nog even de vraag.

Mocht er iemand anders andere info hebben dan hoor ik het ook graag.