Toon posts:

Ik kan maar 2 5.25 inch drives kwijt in 3 slots:(!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een simpel midi kastje met 3 externe 5.25 inch dingen. Er zit al cd-rom en cd-rw in en nu wilde ik mn oude 2x DVD speler er bij proppen om films te watchen, maar dat gaat niet, want in de onderste 5.25 inch bay raakt iedere drive het mobo :(! Ik ben dus gewoon genaaid |:(!

Ik kan ff geen plaatje van die kast vinden, maar dit vind ik echt kut, weet niet of het normal is, jullie :?

Laterz

Roland

Verwijderd

Je bent niet genaaid. Je was er toch zelf bij? Eerst kreunen en dan klagen, je lijkt wel een wijf.

Waarschijnlijk heb je een kast voor een Micro ATX bordje en een normaal bordje erin gestopt.

Verwijderd

Raak ie het mobo, of de dimmejes daarop? Hm, klink idd als een goedkope kast en dus gewoon een ontwerpfoutje, of dat ze er gewoon van uit zijn gegaan dat je daar wel iets minder dieps zou hangen als een hd ofzo.

Ik vind het wel een knullige ontwerpfout iig.
Bigtowers rulen niet voor niets :P

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 21 september 2001 08:39 schreef MREn het volgende:
Raak ie het mobo, of de dimmejes daarop? Hm, klink idd als een goedkope kast en dus gewoon een ontwerpfoutje, of dat ze er gewoon van uit zijn gegaan dat je daar wel iets minder dieps zou hangen als een hd ofzo.

Ik vind het wel een knullige ontwerpfout iig.
Bigtowers rulen niet voor niets :P
Ja, leek mij ook wel. Dan maar een iets betere midi tower next time! Nu maar ff met een DVD speler die 10 CM uit de kast steekt :D!

Verwijderd

Op vrijdag 21 september 2001 09:29 schreef Ro2 het volgende:

[..]

Ja, leek mij ook wel. Dan maar een iets betere midi tower next time!
AOpen HX08 blijft de beste qua functionaliteit en gebruiksgemak :)

Verwijderd

Op vrijdag 21 september 2001 09:30 schreef MREn het volgende:

[..]

AOpen HX08 blijft de beste qua functionaliteit en gebruiksgemak :)
Misschien bij MyCom maar er zijn veel beter kasten hoor.

Verwijderd

Topicstarter
Een nieuwe kast zo wel fijn zijn, maar het liefst weer een niet al te grote kast. Dus ik zou het graag op midi tower houden. Makkelijk voor het meenemen naar een lan!

Verwijderd

Topicstarter
Uit voorraad leverbaar.
Nu met gratis power kabel

WxDxH (mm): 200x430x412
5,25" : 4
3,5" : 3
Max size MB : 310x350 mm
Slots : 7

NOKIA Design H8850 (300 Watt - ATX Miditower)

Afbeeldingslocatie: http://www.systems.nl/image/producten/sgnokiah8850.jpg

• bennierex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-04 08:39

bennierex

Pilot_Z

Vind je die mooi dan??? Geef mij maar zo'n AOpen miditower, ze roelen echt zwaar voor die prijs... 8-)

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem gehad, resultaat was een mobo met 2 condesatoren minder (Abit KT7) gelukkig werkte het mobo wel weer nadat ik er 2 andere op had gesoldeerd :)
Het blijft kut ja maar wat doe je eraan.
Als je een bracket gebruikt kun je wel proberen om er een stuk af te zagen.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:39
Dit is idd veel voorkomend..
heb zelf div.malen kasten teruggestuurd naar leverancier, omdat je gewoon slot niet kan gebruiken..

Oa die beruchte (elcheapo) nokia kastjes hebben die ellende..
of je moet toevallig een mini bord hebben, dan gaat t goed
Pagina: 1