Dialoog in tab-navigatie met optie om te zoeken werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt

Iedere pagina op het forum, zoals een topic of een index. Zodra je tab-navigatie begint te gebruiken komt er een dialoog tevoorschijn onder het Tweakers-logo links bovenaan de pagina met hierin twee links.

Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren

Soms werkt het wel, soms werkt het niet. Om er zeker van te zijn dat je het kunt zien: druk eerst even op F5.

Voor extra duidelijkheid: de focus zit ergens op een element voor het Tweakers-logo qua tab-volgorde. Als je naar het logo tabt + 1 dan krijg je de opties ook te zien.

Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed

De zoekbalk die opent en mij laat zoeken :P Momenteel lijkt het niet mogelijk te zijn om na het selecteren van de link iets te typen en een zoekopdracht uit te voeren. Het werkt ook niet als "verborgen" veld waarin de getypte tekst alsnog in terecht komt. Een snelle test liet hier zien dat er dan geen zoekopdracht wordt uitgevoerd.

Indien relevant, voeg een screenshot toe

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xeot9rYajzhp4HSt0uR32Ob5i6A=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/ZRSjy8TEnU8OVW8x7bZkpyyn.png?f=user_large

Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt

Desktop met Chrome, Brave en Firefox.

[ Voor 11% gewijzigd door Stukfruit op 27-05-2026 20:49 ]

Dat zit wel Schnorr.

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:46

franssie

Save the albatross

Even getest op FF op MacOs 26 - werkt hier ook niet.
Sowieso is het jammer dat de zoekbalk weg is, maar daar is al een ander topic over.

I´d rather be a hypocrite than the same person forever (Yauch)| 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-05 22:36

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Als ik op de menubalk klik links van het logo en dan op <tab> druk, gaat de selectie naar 'Nieuws'. Druk ik dan op <shift><tab> kom ik op het logo. Nogmaals komt dat verborgen ding naar voren. Het zit qua tab index niet na het logo, maar er voor. Tab ik echter vooruit naar de andere elementen (dus van Nieuws naar Reviews etc) en uiteindelijk bij de zoek knop, kan ik die normaal activeren met <enter> en is daarna dan ook normaal bruikbaar.

Misschien dat de anchor waarmee ik de pagina heb geopend iets anders doet.

Commandline FTW

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Het zit er inderdaad voor. Ik heb het even aangepast.

Lijkt ook de eerste te zijn na het invoerveld voor de url.

[ Voor 37% gewijzigd door Stukfruit op 27-05-2026 20:51 ]

Dat zit wel Schnorr.

• Freek1710
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15:04

Freek1710

Product Owner
Dank voor het melden, deze staat op onze backlog om op te lossen.

Build The Right Thing and Build The Thing Right