Vraag

• pietjeprecies92
  • Registratie: Mei 2026
  • Laatst online: 27-05 18:30
Goedemorgen,

Mijn #Samsung watch 8 bevat de schermvergrendeling zodat als ik hem af gedaan heb (bijv. met opladen) hij om een code vraagt als ik hem weer wil ontgrendelen.

Maar als ik hem ontgrendeld heb en ik draai mijn pols om (waardoor het schermpje automatisch uit gaat) en ik til mijn pols weer op is die wéér vergrendeld terwijl dat niet zo moeten kunnen. Geen idee hoe het kan.

Ik had dit probleem overigens met mijn #Samsung Watch 4

Zijn er meer gebruikers die dit probleem herkennen?

Alle reacties

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:59

Reptile209

- gers -

Mijn Watch 7 doet iets soortgelijks: als ik hem omdoe en gelijk ontgrendel, dan vergrendelt hij daarna vrijwel altijd weer. Maar als ik het horloge al een paar minuten om heb en ontgrendel, dan blijft hij daarna ontgrendeld. Alsof de sensor die checkt dat je hem draagt nog even 'warm' moet worden van je pols ofzo. Ik vind het verder niet hinderlijk, worst-case moet ik nog een tweede keer mijn patroon tekenen.

Zo scherp als een voetbal!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:38
Ik heb mijn horloge toen opnieuw opgestart en toen was het probleem opgelost. Werkt het ook bij jou?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hoi, welkom op Tweakers :)

Ik zie dat je je weg naar het Watch 8 topic al had gevonden en daar je vraag al had gesteld. Dan doe ik dit topic op slot want twee keer dezelfde vraag is niet nodig.

Dit topic is gesloten.