WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

Algemene zoekfunctie in V&A

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 20:42
Er is geen zoekveld op de V&A pagina.

Waarom is dat een probleem?
Ik wou zoeken op een 3D printer, maar kon daar (in eerste instantie) geen categorie voor vinden. Daarna zocht ik een zoekvenster, maar bleek er ook niet te zijn. Via de browser zoekmachine vond ik wel deze pagina waar links een klein zoekvenster voor trefwoorden staat.

Was was er eerder wel een zoekbalk boven aan de V&A? Of verbeeld ik mij dat? De betreffende categorie 3D printers heb ik inmiddels gevonden in V&A.

Hoe vaak loop je er tegenaan?
Als er geen categorie is (of niet aangegeven) voor een product of je kunt de categorie niet vinden kom je niet verder en wordt een product dus niet gevonden.

Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?

Toevoegen van een zoekveld aan de V&A pagina of linken naar de zoeken/trefwoord pagina vanaf V&A.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-06 23:47

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Terrz schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 08:46:
Er is geen zoekveld op de V&A pagina.

Waarom is dat een probleem?
Ik wou zoeken op een 3D printer, maar kon daar (in eerste instantie) geen categorie voor vinden. Daarna zocht ik een zoekvenster, maar bleek er ook niet te zijn. Via de browser zoekmachine vond ik wel deze pagina waar links een klein zoekvenster voor trefwoorden staat.

Was was er eerder wel een zoekbalk boven aan de V&A? Of verbeeld ik mij dat? De betreffende categorie 3D printers heb ik inmiddels gevonden in V&A.

Hoe vaak loop je er tegenaan?
Als er geen categorie is (of niet aangegeven) voor een product of je kunt de categorie niet vinden kom je niet verder en wordt een product dus niet gevonden.

Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?

Toevoegen van een zoekveld aan de V&A pagina of linken naar de zoeken/trefwoord pagina vanaf V&A.
In de bovenste balk van elke pagina zit een zoek icoontje:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KiMY3FkPKFiS3c4E6_WH_GGivRE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/7QyuQfHYhN3iRrP0sQRYsN7T.png?f=user_large

Als je daarop drukt wordt een zoekbalk geopend:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iXqcOthY_ArnLkao-XsdT5EhQqA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Bm9NgV3U3fosBWhaMP0mbQ4A.png?f=fotoalbum_large
Is dat de zoekoptie die je zoekt?

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Zie onder andere: Zoekbalk "verdwenen" op FB en Forum
Of deze post om de zoekbalk met behulp van CSS weer terug te toveren.

Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
De discussie kan inderdaad in Zoekbalk "verdwenen" op FB en Forum verdergezet worden.

March of the Eagles

Dit topic is gesloten.