Toon posts:

Probleem sinds CS 1.3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleempie met Cs,het volgende=
Als ik op Play Online klik en hij moet inloggen op ValvE doet hij het niet,hij blijft al die secondes doorgaan,requesting allemaal verschillende ip's maar hij logt niet in,daarna stopt ie ermee en dan kom ik wel in het schermpje waar je Ip's kan adden enzow maar dat gaat daardoor dus niet....Ik heb al van alles geprobeerd,van verschillende sites de patches/updates gedownload,half life opnieuw geinstalleerd,maar ik weet niet wat het probleem is.Op dit moment heb ik half life+full install Hl patch en cs patch van strikerz geinstalleerd ...als ik met gamespy een game wil joinen komt er dit=NET_SendPAcket ERRPR:WSANETDOWN

plz help me!

Ik heb een Amd Thunderbird 900 mhz,Asus GeForce 2 MX,128 mb ram...

Verwijderd

misschien opnieuw installeren? welke cs heb je mod of retail van als je 1.3 over de retail ( winkel) versie zetdoet ie het niet
het kan ook zijn dat je de halflife update 1.0.0.8 nog niet hebt geinstalleerd

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Ik had ongeveer hetzelfde probleem toen ik LEAKED versie had gedownload.

Een update MOD versie moet iets van 36 MB zijn en full versie 100mb... als je een bestand van 26 mb hebt gedownload en dan heb leaked versie... dus ik zal even opnieuw downloaden.

Lucky Goldstar

Verwijderd

Topicstarter
Hebbik allemaal al geprobeerd zeg ik,tog,ik heb zeker weten de goede updates/patches en ik heb geen cs retail

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:53
Heb ook een probleem als ik op escape doe. En dan wil resume krijg ik 2 overlappende CS schermen, en kan wel nog lopen maar zie niets meer. (En hoe krijg ik mijn geweer rechts)

Verwijderd

Topicstarter
En wat heeft dat met deze opic te maken!?!?

Iig help ME!!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Hey STT-vriend!
Ik kan uit je post niet opmaken of je de upgrades hebt of dat je de volledige versies hebt. Ik heb de full1108 en de full1.3 installed en gaat perfect...Sinds zaterdag dan...Ik ben een van de vele Ati-owners, maar dat ter zijde!
Suck6 man, en ik spreek je later!

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• Dennis van der Stelt
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-11 17:23
Ik zou zeggen, ping de ip servers die je langs ziet komen vanuit je console/DOS en/of probeer andere games online te spelen.

Heb je een firewall?

Als andere games het doen, moet deze het ook doen. Probeer desnoods eerst Half-Life zélf of andere mods.

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-11 15:40
Ik heb het zelfde probleem. Ik heb de full versies gebruikt. En ook bij half-life zelf heb ik hetzelfde probleem. Andere spellen doen het wel normaal, UT RTCW etc..

Ik ga morgen maar proberen een volledige nieuwe install van windows te doen, kijken of dat helpt. En voor alle zekerheid de full versies nog maar een keer downloaden van counter-strike.net.

Ik word er gek van, wil CS spelen.

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 15:37
Op vrijdag 21 september 2001 23:24 schreef Albinoraptor het volgende:
(En hoe krijg ik mijn geweer rechts)
Volgens mij kun je bij options gewoon lefthanded weapon models uit zetten.
Pagina: 1