Van de week een TP-Link RE-505X overgenomen om te gebruiken als bridge voor m'n NAS die op m'n werk komt staan (alles is wi-fi dus kon niet anders)
Goed, eerst thuis geprobeerd :
Firmware up gegrade : check geen problemen.
Verbonden aan m'n eigen wifi netwerk : werkt als een trein, RE-505X zat binnen 2 tellen data door te stampen.
Nu ben ik dus op m'n werk bezig, en ik krijg dat onding met geen mogelijkheid aan het werk :X
In extender mode ziet hij de wi-fi netwerken, de login codes kloppen (want die gebruik ik op m'n desktop die er anderhalve meter vandaan staat) maar om een 1 of andere reden wilt hij NIET op het wi-fi netwerk inloggen ... danwel krijgt geen internet door.
Vervolgens ook nog op access mode geprobeerd, zelfde verhaal : no-go.
Kan niet eens een wi-fi netwerk selecteren in access mode.
Kan iemand vertellen wat er hier aan de hand is want ik snap er helemaal niks meer van
(Waarschijnlijk mis ik iets maar weet megod niet wat)
Goed, eerst thuis geprobeerd :
Firmware up gegrade : check geen problemen.
Verbonden aan m'n eigen wifi netwerk : werkt als een trein, RE-505X zat binnen 2 tellen data door te stampen.
Nu ben ik dus op m'n werk bezig, en ik krijg dat onding met geen mogelijkheid aan het werk :X
In extender mode ziet hij de wi-fi netwerken, de login codes kloppen (want die gebruik ik op m'n desktop die er anderhalve meter vandaan staat) maar om een 1 of andere reden wilt hij NIET op het wi-fi netwerk inloggen ... danwel krijgt geen internet door.
Vervolgens ook nog op access mode geprobeerd, zelfde verhaal : no-go.
Kan niet eens een wi-fi netwerk selecteren in access mode.
Kan iemand vertellen wat er hier aan de hand is want ik snap er helemaal niks meer van
(Waarschijnlijk mis ik iets maar weet megod niet wat)
Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.