stroom is ineens weg

Pagina: 1
Acties:

• ddkiller0900
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:45
ik zit met een groot probleem. Naar aanraden van jullie heb ik een usb hub gekocht zodat deze mijn usb apparaten genoeg stroom zou leveren. Als ik niet op internet ben dan heb ik hier mijn webcam insteken en niet mijn adsl modem maar zodra ik die adsl modem insteek valt mijn webcam gewoon uit :? Ik heb ook al geprobeerd om de usb hub op de ene poort aan te sluiten van de computer en de webcam op de andere. Hoe komt het dat de stroom gewoon uitvalt en wat zou ik moeten doen zodat dit niet gebeurt??? Heeft iemand ook zo'n probleem??

• noshit
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-06 16:16

noshit

Hen je de bijbehorende voeding / adapter wel aangesloten?

• ziggyzaggy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-08-2022
Mag ik een adviesje geven??
Als je die hub nog terug kan brengen, ruil em dam om voor een pc1 kaartje met 2 usb poorten. Geeft geen problemen!

Gr.
ZZ

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op vrijdag 21 september 2001 15:33 schreef ziggyzaggy het volgende:
Mag ik een adviesje geven??
Als je die hub nog terug kan brengen, ruil em dam om voor een pc1 kaartje met 2 usb poorten. Geeft geen problemen!

Gr.
ZZ
Geen Gr. ZZ ofzo d'r meer onder pleuren, tweakers begroeten elkaar al pernament oid. balblalblalba FAQ

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Waarom wissel je dan die stekkers?

Je koopt toch juist een hub om alles in 1 keer in te prikken en er verder niet meer naar om te kijken :?
Als het werkt lekker laten zitten die hap.

• ddkiller0900
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:45
ik heb al zo'n pci usb kaartje. ik stop die andere stekker van de webcam niet in die hub omdat ik dan juist 1 van de apparaten niet kan gebruiken, het is ofwel de webcam ofwel de modem.

Verwijderd

Check ff de "aansluitfactor" van die usb apparaten...
Elke usbpoort kan een bepaalde stroom leveren, dat is het probleem volgens mij.
Heeft die hub een eigen voedingsadapter??
Dus even zoeken in de verdeling naar usb-poorten...

suc6
Pagina: 1