WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

Vraag

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 17:25
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Hail to the king baby!

Alle reacties

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:36
Op basis van wat je hier schrijft kan eigenlijk alleen maar ruis ontstaan. Als je al een adviseur hebt gesproken, zou je eigenljk niet meer hier moeten buurten.

Ik begrijp het als je onzeker bent door de verschillende geluiden. Ik zou vooral dit met de adviseur delen, of je moet deze niet vertrouwen. Dan zou ik een ander nemen.

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Wat is het effect van ontslag/ andere baan? Bij de verzekering stopt die (krijg je dus niets want je betaalt geen premie meer.) maar wat bij het restitutiekapitaal? Waar blijft dat geld?

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 17:25
Bij ontslag/andere baan blijft dat restitutie kapitaal staan zoals het nu is.

Bij een waardeoverdracht blijft die waarde natuurlijk ook in de pensioen pot zitten. Het kan alleen niet gebruikt meer gebruikt worden voor een partnerpensioen.

Dus het enige voordeel zou zijn dat er nog een partnerpensioen gekocht kan worden als ik ontslagen wordt en dan zou komen te overlijden.

Hail to the king baby!