WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

Winkel voorkeur filter pricewatch lijkt niet te werken

Pagina: 1
Acties:
  • 96 views

• BitsOfskin
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-05 11:21

BitsOfskin

Ouwe zeur deluxe :-)

Topicstarter
Bij het zoeken naar een tablet kwam ik zojuist tot de conclusie dat het filter voor winkels klaarblijkelijk niet werkt; waar ik duidelijk "Geen" heb aangezet, en zaken als Belsimpel en Amazon heb aangevinkt, staan ze als nog prominent boven aan de lijst.
Geen idee of dit alleen bij de categorie Tablets zo is, of dat het een sitewide probleem is, maar het is wel rete irritant, zeker als de getoonde laagste prijs van een van de genoemde winkels blijkt te zijn...

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:45

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@BitsOfskin winkelvoorkeuropties werken inderdaad niet op de verzamelpagina, waar naast de prijzen, ook de specs en eventuele reviews en andere content staan. Bij producten met meer dan 16 prijzen, krijg je een knop “toon alle x prijzen”, waarna je een popup krijgt met dus alle prijzen, maar ook een werkend winkelfilter.

Het is voor zover ik weet nog steeds de bedoeling om het filter ook op de verzamelpagina te laten werken. Er is dacht ik ook een topic voor, maar die kan ik zo snel niet vinden. Er is sowieso wel een ticket voor, omdat ik mijzelf er ook aan stoor, houd ik die in de gaten dat’ie niet ergens tussenvalt.

Ik sluit dit topic, omdat het al op de stapel staat om verbeterd te worden. Mocht je nog een prangende aanvulling hebben, kan je mij een DM sturen :)

Dit topic is gesloten.