Toon posts:

[Flash] Form redirect

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een probleempje

namenlijk...
ik wil graag een form willen gebruiken in flash
ik gebruik nu die FormMail.pl

maar als je dan op submit klikt, dan krijg je een site waarop sta...bedankt om dit form te gebruiken...blablabla

nu zou ik dat NIET willen, en dat ie gewoon verder gaat in flash, naar een volgende frame, en dat die DAAR zegt van bedankt om deze form te gebruiken

(snap je ? :) ja, ik ben nogal slecht in uitleggen)

Verwijderd

Als je verder het formulier alleen opdracht geeft om formmail.pl uit te voeren zul je dat in dat bestandje zelf moeten aangeven vermoed ik.

Verwijderd

Ergens in je Flash animatie staat een variabele (al zichtbaar of niet) waarin de URL verwezen staat die jij ziet nadat je op SEND hebt gedrukt.

De formmail.pl gaat niet 'zomaar' naar een site toe. Als dit wel het geval is, even een nieuwe zoeken... (-:

Hoe je dan verder in flash moet gaan weet ik niet. Misschien iets bij de send button doen als OnReleaseGoto NextFrame ?! Je moet iig er voor zorgen dat er geen browserwindows worden geopend want die krijgen op dat moment voorrang (springen open en in beeld dus) op je site met de flash animatie. En das natuurlijk vet irritant.

Succes.

(ben ook geen flashheld hoor)

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Dat van Ivy is wat je moet doen, en zorgen dat je geen redirect meestuurt naar form.pl Gewoon meenemen in de button na de form gegevens te versturen.

Overigen, heb ik een probleempje met je topic titel en zou je me een plezier doen even dat stickytopic door te lezen.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 21 september 2001 08:17 schreef OzBoz het volgende:
Dat van Ivy is wat je moet doen, en zorgen dat je geen redirect meestuurt naar form.pl Gewoon meenemen in de button na de form gegevens te versturen.

Overigen, heb ik een probleempje met je topic titel en zou je me een plezier doen even dat stickytopic door te lezen.
sorry ! :)

bedankt om me te helpen !