Toon posts:

[flash] scherp geluid!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
[de Zoek funcite bood me op deze vraag geen bevredigend antwoord dus daarom dit topic :)]

Als je een muziek je in flashzet dan klinkt dat altijd super slecht en je kan horen dat het tempo wat lager licht, totdat je dubbelklikt op de menubalk van de explorer dan klinkt het gelijk 100X beter, en is het tempo goed, hoe komt dit? een bug of iets anders... het is in oedergeval super irritant!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Begrijp niet dat je het hebt over 'altijd super slecht' omdat je ook gewoon met flash aan kan geven in welke kwaliteit ie de audio moet exporteren. Misschien moet je eens met de publish-settings spelen.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Het wil ook weleens komen door je geluidskaart... Op mijn werk heb ik dat ook.. zit er een soort haperend geluidje (kan niet uitleggen hoe dat klinkt) door het flash-geluid heen.

Maar ik neem aan dat je wel op meerdere pc's je animaties bekeken hebt, dus dat zal het wel niet zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het vrijwel altijd met flash bestanden, niet alleen achter deze pc, als je dan dubbelblikt op de menubalk van internet explorer dan werkt ie opeens wel, dus lijkt me sterk dat dat door de geluids kaart komt..

Verwijderd

Klopt, is bestaande bug, het enige wat je kan doen is direct x drivers voor je soundcard downen, en de laatste flash5 player erop gooien, anders.....pech.

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Of je kan gewoon teruggaan naar de glorie van midi :)

Wel een lastig bug, maarja ik heb er eigenlijk nooit echt last van ondervonden.

|{ brrr }] |

• rickmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

rickmans

twittert

nooit maar dan ook nooit last er van gehad (http://www.emagin.nl/flash is het bewijs). Vrij eenvoudig als wavje sampelen en dan importen, beetje spelen met framerate en klaar ben je, en nergens last van :) (ik niet iig)

Don't mind Rick

Pagina: 1