WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

Noise Cancelling koptelefoon voor PC

Pagina: 1
Acties:
  • 226 views

Onderwerpen

Vraag

• stevietv
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 30-05 00:20
Mijn vraag

Ik ben opzoek voor een koptelefoon met noise cancelling. Dit zou mijn eerste noise cancelling koptelefoon zijn, ben bereid tot rond rond de €200 te betalen.
Ik wil het voornamelijk voor de PC gebruiken als er teveel geluid om me heen is, en ook met mijn telefoon.
In het verleden heb ik best veel probleem gehad met bluetooth oordopjes (galaxy pro) verbinden met mijn PC dus ik wou eerst hier even vragen of iemand een aanrader heeft die goed werkt met de PC

Relevante software en hardware die ik gebruik
windows 11

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
heb best gegoogled en gezocht op bol.

Alle reacties

• Zaphara
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Voor dat geld, de Sennheiser Momentum 4? Let wel: Je wil die wel met de Aptx adaptive codec verbinden met je PC, dan moet je er een BTD700 of WT6 dongle a 70,- bij kopen.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Wat ga je doem met die PC? Muziek oid luisteren? Of bijvoorbeeld gamen?

• stevietv
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 30-05 00:20
Sissors schreef op zondag 24 mei 2026 @ 19:21:
Wat ga je doem met die PC? Muziek oid luisteren? Of bijvoorbeeld gamen?
voornamelijk gamen, solo spellen.

• Prisma16
  • Registratie: Augustus 2023
  • Niet online
HEMA 30euro, BT en met een draadje

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PhStVT_SI9hirKq6lSDzNr_pzUI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/V8UdcfHNOIMiNdFQBqkqWsQh.webp?f=fotoalbum_large

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:45

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@stevietv Hier helpen we je graag, maar daarvoor verwachten we ook een stukje eigen inzet van de vraagsteller (én ook de antwoordgevers). Dat mist hier nu volledig.

Wat heb je dan gevonden op bol.com en via Google? Welke reviews heb je bekeken/gezien? Wat sprak je aan en waarover heb je vragen? Welke concrete dingen vind je belangrijk? (bijv verbinding < geluidskwaliteit < anc)

Op dit moment is je vraag eigenlijk "hoi, ik wil een anc hoofdtelefoon, ik heb heus gezocht, welke zouden jullie kopen..." en dat maakt het onmogelijk om je een goed advies te geven.

Ik zal je topic naar het juiste subforum verplaatsen, waar aankoopadviesvragen beter tot hun recht komen. Vervolgens sluit ik dit topic tijdelijk, zodat jij de tijd hebt om een meer informatieve opzet voor je vraag te schrijven. Daarna mag je mij een privébericht sturen (klik op mijn naam en vervolgens op 'stuur bericht') en dan kan ik het topic weer openen.

Om je op gang te helpen: we hebben op Tweakers een special format dat je helpt om alles op een rijtje te zetten. Gebruikt dit als basis voor je nieuwe startpost, dan kom je een heel eind.
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Dit doen we overigens niet om je te plagen, maar om je te helpen. Op deze manier krijgen je medeforumgebruikers meer houvast bij je wensen; weten zij wat je reeds onderzocht hebt en lezen ze welke vragen jij nog hebt. Op die manier kan jij beter passende antwoorden krijgen en voorkom je ook dat er tijd wordt verspild aan antwoorden waar je niks aan hebt. Iemand die later meeleest heeft dan ook nog eens een handig topic om erop na te slaan.

Veel succes!

Your Friendly Neighborhood Moderator

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.