Vanmorgen wilde ik met mijn Android car een whatsapp sturen toen ik een melding kreeg dat Gemini nu gekoppeld was, Dat is best interessant dus heb ik wat zitten praten. Ik heb verschillende google accounts, eentje voor privé en ook een zakelijk dus ik was benieuwd welke google account nu aan deze Gemini gekoppeld was. Het antwoord van Gemini in de auto was:
Het e-mailadres dat op dit moment gekoppeld is aan het Google-account in de auto is info@theovandijk.nl.
ik ken die site niet dus heb ik was zoekwerk gedaan, via sidn.nl kwam ik er achter dat de eigenaar van dat domein team.blue is en het adres is van transip. Het gesprek dat ik gevoerd heb staat wel in mijn prive google account maar ik snap toch niet helemaal waar dat e-mail adres vandaan komt.
Heeft iemand een verklaring of zijn er meer mensen die dit hebben ??
Het e-mailadres dat op dit moment gekoppeld is aan het Google-account in de auto is info@theovandijk.nl.
ik ken die site niet dus heb ik was zoekwerk gedaan, via sidn.nl kwam ik er achter dat de eigenaar van dat domein team.blue is en het adres is van transip. Het gesprek dat ik gevoerd heb staat wel in mijn prive google account maar ik snap toch niet helemaal waar dat e-mail adres vandaan komt.
Heeft iemand een verklaring of zijn er meer mensen die dit hebben ??