Reactie op de voorpagina is verdwenen

Pagina: 1
Acties:

• TV_NERD
  • Registratie: Mei 2023
  • Nu online
Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
TV_NERD in 'LG claimt als eerste 1000Hz op 1080p-resolutie in nieuwe monitor'
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Klik de link
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Mijn reactie zien
Indien relevant, voeg een screenshot toe
Screenshot van dat mijn reactie een +1 is
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Windows 11, Brave

Als ik op de link klik kom ik bovenaan het artikel, met CTRL+F en mijn naam vind ik hem ook niet.

[ Voor 8% gewijzigd door TV_NERD op 20-05-2026 18:45 ]

• TV_NERD
  • Registratie: Mei 2023
  • Nu online
Ik denk dat ik het al begrijp.

Tk55 in "Meldpunt voor AI-reacties op de Frontpage" hier is een reactie gemeld en mijn reactie maakt (denk ik, weet niet zeker) deel uit van die thread.

Ik voeg 3 leuke video's toe die van waarde zijn bij een topic over zo'n scherm, is het dan niet jammer dat die info verdwijnt omdat een bovenliggende reactie blijkbaar een AI-reactie was?

[ Voor 6% gewijzigd door TV_NERD op 20-05-2026 19:40 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

We hebben helaas geen goede oplossing voor reacties in een thread waarbij de parent verwijderd is. Zonder context kan je daar meestal ook niet zo veel mee, dus is het ook niet zo zinvol om ze buiten de parent te plaatsen.

Misschien is het in dit soort gevallen (wanneer er al subreacties zijn) zinvoller om de "foute" reactie te modbreaken en op -1 te zetten, maar dat is een policy-ding...

Intentionally left blank

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:34

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ik heb de reactie leeg teruggezet. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.