Vraag

• jojoppes
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20-05 11:12
Goedemorgen, ik ben van plan een TV te kopen, namelijk de 65" OLED 4K Samsung Vision AI Smart TV S95F. Ik wil ook een samsung soundbar kopen en deze op de voet bevestigen, maar hoe hoog mag deze dan zijn, dat hij niet voor het beeld komt? Volgens mij is de HW-Q990F te hoog dan toch? Past de HW-Q800F er wel onder zonder dat het beeld geblokkeerd wordt?

Ik heb zelf al gevonden dat de TV ongeveer 6,5 cm van de grond staat, als dit klopt moet ik voor de HW-Q800f soundbar gaan, maar ik weet niet hoe hoog de voet is van de TV. Is er iemand die dit voor mij kan opmeten die deze TV op voet heeft staan?

Lumia 920 rood CB 27-12-12

Alle reacties

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:59
Voordat ik zo'n dure tv zou kopen, zou ik die tv toch eerst even gaan bekijken en vergelijken met andere tv's. Dan kun je meteen meten en eventueel advies vragen een soundbar die tussen de voet en tv past.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:36

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

jojoppes schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 11:12:
Goedemorgen, ik ben van plan een TV te kopen, namelijk de 65" OLED 4K Samsung Vision AI Smart TV S95F. Ik wil ook een samsung soundbar kopen en deze op de voet bevestigen, maar hoe hoog mag deze dan zijn, dat hij niet voor het beeld komt? Volgens mij is de HW-Q990F te hoog dan toch? Past de HW-Q800F er wel onder zonder dat het beeld geblokkeerd wordt?

Ik heb zelf al gevonden dat de TV ongeveer 6,5 cm van de grond staat, als dit klopt moet ik voor de HW-Q800f soundbar gaan, maar ik weet niet hoe hoog de voet is van de TV. Is er iemand die dit voor mij kan opmeten die deze TV op voet heeft staan?
Op Tweakers helpen we je graag, maar we zijn geen helpdesk. Dit soort vragen kan je eenvoudig zelf beantwoorden met de handleiding, die vaak online te vinden is, of door de helpdesk van Samsung te bellen, of naar de winkel te gaan als je die tv toch al op het oog hebt.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Dit topic is gesloten.