www.instagram.com/jeroen.van.der.wardt Als je een DM stuurt dat je van Tweakers bent volg ik natuurlijk terug. Alleen fotografen.
Vraag
Alle reacties
Edge probleem, of probleem van het spel of dienst DRM of crack (? daar kan het mis gaan) die een sessie openhoudt oid. Blijft er in de taakmanager een proces hangen na starten & sluiten van het spel?
En cookies etc weg: draait het nog wel onder hetzelfde profiel?
Ik pas de titel wat aan, was "Microsoft Edge probleempje" maar dat zegt niets over welk probleem dan.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
De games zijn allemaal legitiem. Merk het op beide PC's. M'n andere PC gebruik ik amper en op de SSD staan alleen een paar games, toch zelfde probleem.F_J_K schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 13:40:
Edge probleem, of probleem van het spel of dienst DRM of crack (? daar kan het mis gaan) die een sessie openhoudt oid. Blijft er in de taakmanager een proces hangen na starten & sluiten van het spel?
[...]
Taakmanager nog niet bekeken... En het gebeurd ook niet altijd. Net bijv een uur gegamed en alles is nog normaal.
Mogelijk profiel, ik ga het in de gaten houden.
www.instagram.com/jeroen.van.der.wardt Als je een DM stuurt dat je van Tweakers bent volg ik natuurlijk terug. Alleen fotografen.